Приєднуйся

БДМУ ВконтактеБДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Календар заходів

Нема подій

Дні народження

7 грудня
Дутчак В.Д.
Клим О.Д.
Кривчанська М.І.
Стаднійчук Р.Ф.
Тарнавська С.І.
Хомко О.Й.

8 грудня
Бицко Н.І.
Тюлєнєва О.А.

9 грудня
Колюбакіна Л.В.
Рандюк Ю.О.

10 грудня
Вербівська Р.М.
Ортеменка Є.П.

11 грудня
Колоскова Р.П.
Лакомова О.І.

12 грудня
Бахмач Т.В.
Бойко Ю.І.
Давиденко І.С.
Сопова І.Ю.

13 грудня
Сивокоровська В.О.

14 грудня
Чернявська Г.В.

15 грудня
Аністратенко А.В.

16 грудня
Кравченко О.В.
Краснюк М.І.
Надводна В.К.
Сегедіна М.І.

17 грудня
Лазарюк М.В.
Малишевський І.О.
Савіч В.О.
Скрицька Н.В.

18 грудня
Іванова О.М.
Вівсянник О.Й.
Гайдич Л.І.
Попович А.І.

19 грудня
Вацик М.З.


20 грудня
Глинський І.Д.
Давидова Н.В.
Костащук В.В.
Топоровська О.Ф.
Трефаненко І.В.

22 грудня
Беседінська Н.І.
Кучірка А.М.
Сергеєва Г.В.
Степан Н.А.

Doctor MOM

Doctor MOM

Четвер, 01 грудня 2016 09:38

Електронна скринька довіри

В університеті організована "Електронна скринька довіри", на яку кожен, кому небайдужа доля Університету, студент, лікар-інтерн, курсант, абітурієт, співробітник, гість - може повідомити інформацію, важливу для забезпечення повноцінного функціювання, покращення діяльності нашого закладу.

Усі повідомлення будуть вивчатися, в тому числі - анонімні. Адміністрація університету гарантує повну конфіденційність.

 

1. Повна назва вищого навчального закладу *
Вищий державний навчальний заклад "Буковинський державний медичний університет"

Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

2. Статут вищого навчального закладу *
Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/other/statut2015.pdf
3. Кошторис на поточний рік та всі зміни до нього *

Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/Kostorys2016.pdf
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/finance/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%202016%20%D1%80.7.PDF
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/finance/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%202016%20%D1%80.8.PDF
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/finance/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%202016%20%D1%80.12.PDF
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/finance/%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%202016%20%D1%80.14.PDF

4. Звіт про використання та надходження коштів *
Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/BSMU-Money-2016-01kv.docx

5. Інформація щодо проведення тендерних процедур *

Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
http://www.bsmu.edu.ua/uncategorised/2083-komitet-z-konkursnih-torgiv

6. Штатний розпис на поточний рік *

Відповідно до статті 79 Закону України «Про вищу освіту»:
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/Shtatnyi_rozpys_2016.pdf

Відповідно до пункту 5 статті 34 Закону України «Про вищу освіту»

7. Щорічний звіт керівника вищого навчального закладу перед засновником (засновниками) або уповноваженим ним (ними) органом (особою) та вищим колегіальним органом громадського самоврядування вищого навчального закладу. *
Відповідно до пункту 5 статті 34 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/persona/%D0%97%D0%B2%D1%96%D1%82%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%20%D0%91%D0%94%D0%9C%D0%A3%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%83%20%D1%83%202015%20%D1%80%D0%BE%D1%86%D1%96.docx

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

8. Положення про вчену раду вищого навчального закладу *
Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/other/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%83%20%D1%80%D0%B0%D0%B4%D1%83%20%D0%92%D0%94%D0%9D%D0%97%D0%A3%20%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82.pdf
9. Оприлюднені рішення вченої ради вищого навчального закладу *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/cat_view/4-files-download/11-vchena-rada
10. Положення про організацію освітнього процесу *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/other/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8E%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D1%83%20%D0%92%D0%94%D0%9D%D0%97%D0%A3%20%D0%91%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82.pdf
11. Положення, яким визначено порядок та умови обрання студентами дисциплін за вибором *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/education/%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%96%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%20%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%AF%D0%94%D0%9E%D0%9A%20%D0%A2%D0%90%20%D0%A3%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98%20%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%90%D0%9C%D0%98%20%D0%92%D0%98%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9A%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%A5%20%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%A6%D0%98%D0%9F%D0%9B%D0%86%D0%9D.docx
12. Положення про екзаменаційну комісію *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

13. Рішення вченої ради вищого навчального закладу про затвердження стратегії і перспективних напрямів розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності вищого навчального закладу *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

14. Рішення вченої ради вищого навчального закладу про затвердження зразку та порядку виготовлення власного документа про вищу освіту, положення про процедуру і підстави для його видачі випускникам, а також зразки, порядок виготовлення, процедуру і підстави для видачі випускникам спільних і подвійних дипломів *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

15. Рішення вченої ради вищого навчального закладу про визначення системи та затвердження процедури внутрішнього забезпечення якості вищої освіти *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

16. Положення про факультет (навчально-науковий інститут) *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

17. Положення про робочі та дорадчі органи *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

18. Положення про структурні підрозділи *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/education/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BA%D0%B0%D1%84%D0%B5%D0%B4%D1%80%D1%83.pdf

19. Положення про проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів) *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/personal/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%91%D0%94%D0%9C%D0%A3.pdf

20. Положення про переведення студентів на вакантні місця державного замовлення *

Відповідно до статті 36 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/media/k2/galleries/_images/PublicInfo/2016/education/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%BE%D0%BA%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf

21. Інформація про склад керівних органів *

Відповідно до пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»
http://www.bsmu.edu.ua/uk/about_us/administration
http://www.bsmu.edu.ua/uk/about_us/administration/2687-rectorat

Відповідно до статті 37 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

22. Інформація про склад наглядової ради вищого навчального закладу (наказ) *
Відповідно до статті 37 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів

23. Правила прийому до вищого навчального закладу на поточний рік *
Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів
http://vstup.bsmu.edu.ua/pk/rules
24. Ліцензія МОН про надання освітніх послуг *

Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів
http://www.bsmu.edu.ua/uk/about_us/licence
25. Сертифікати про акредитацію *

Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів
http://www.bsmu.edu.ua/uk/about_us/licence
26. Положення про приймальну комісію *

Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів
http://vstup.bsmu.edu.ua/pk/state
27. Оприлюднені рішення приймальної комісії *

Відповідно до пункту статті 44 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту» та з метою забезпечення об’єктивності та відкритості під час прийому до вищих навчальних закладів
http://vstup.bsmu.edu.ua/abiturient/base

Відповідно до статті 40 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

28. Інформацію про діяльність органів студентського самоврядування *
Відповідно до статті 40 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

29. Положення про орган студентського самоврядування *

Відповідно до статті 40 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

Відповідно до статті 41 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

30. Положення про наукове товариство студентів (курсантів, слухачів), аспірантів, докторантів і молодих вчених *
Відповідно до статті 41 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

Відповідно до пункту 5 статті 39 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

31. Колективний договір *
Відповідно до пункту 5 статті 39 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

32. Правила внутрішнього розпорядку *

Відповідно до пункту 5 статті 39 та пункту 3 статті 79 Закону України «Про вищу освіту»

Відповідно до пункту 5 статті 6 Закону України «Про вищу освіту» та наказу Міністерства освіти і науки України «Про оприлюднення дисертацій та відгуків офіційних опонентів» від 14.07.2015 р. № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2015 р. за № 885/27330

33. На офіційному веб-сайті вищого навчального закладу, спеціалізована вчена рада якого прийняла дисертацію (опубліковану монографію) до захисту, у розділі, в якому міститься інформація про роботу ради, розміщені в режимі читання: - примірники дисертацій в електронному вигляді, крім дисертацій, що містить державну таємницю або інформацію для службового користування *
Відповідно до пункту 5 статті 6 Закону України «Про вищу освіту» та наказу Міністерства освіти і науки України «Про оприлюднення дисертацій та відгуків офіційних опонентів» від 14.07.2015 р. № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2015 р. за № 885/27330

34. На офіційному веб-сайті вищого навчального закладу, спеціалізована вчена рада якого прийняла дисертацію (опубліковану монографію) до захисту, у розділі, в якому міститься інформація про роботу ради, розміщені в режимі читання: - відгуки офіційних опонентів в електронному вигляді, крім відгуків на дисертації, що містить державну таємницю або інформацію для службового користування *

Відповідно до пункту 5 статті 6 Закону України «Про вищу освіту» та наказу Міністерства освіти і науки України «Про оприлюднення дисертацій та відгуків офіційних опонентів» від 14.07.2015 р. № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2015 р. за № 885/27330

35. На офіційному веб-сайті вищого навчального закладу, спеціалізована вчена рада якого прийняла дисертацію (опубліковану монографію) до захисту, у розділі, в якому міститься інформація про роботу ради, розміщені в режимі читання: - автореферати дисертацій, крім авторефератів дисертацій, що містять державну таємницю або інформацію для службового користування *

Відповідно до пункту 5 статті 6 Закону України «Про вищу освіту» та наказу Міністерства освіти і науки України «Про оприлюднення дисертацій та відгуків офіційних опонентів» від 14.07.2015 р. № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.07.2015 р. за № 885/27330

Дані про відповідальну особу за надання Міністерству відповідної інформації

36. ПІБ, посада та номер телефону відповідальної особи, яка заповнила дану онлайн-таблицю *


Вівторок, 16 лютого 2016 12:57

Центр ендоскопічної хірургії

Центр ендоскопічної хірургії

Обласний центр ендоскопічної хірургії створено у 2014 році спільним наказом Департаменту охорони здоров’я Чернівецької обласної державної адміністрації та Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (Наказ від 8 вересня 2014 року № 57/03-0 «Про організацію Обласного центру ендоскопічної хірургії»).

Університет придбав для новоствореного Центру сучасний ендоскопічний відеокомплекс Olympus Evis Exera II – 180.

Це дозволило впровадити в лікувальну практику новий напрямок малоінвазивного лікування великого переліку нозологій – ендоскопічні втручання на жовчовивідних шляхах. Ендоскопічна ретроградна холангіопанкреатографія (ЄРХПГ) представляє собою малоінвазивний метод рентгенівської візуалізації гепатобіліарного дерева та протоку підшлункової залози. На початку ЄРХПГ використовувалась виключно з діагностичною метою для верифікації відхилень в загальній жовчній та міхуровій протоках, печінкових протоках і протоках підшлункової залози. До таких відхилень належать конкременти у жовчному міхурі, стенози протоків обумовлені як злоякісними, так і доброякісними новоутвореннями. Завдяки технічним удосконаленням альтернативних малоінвазивних діагностичних методів, наприклад магнітно-резонансної холангіопанкреатографії (МРХПГ) та ендоскопічного ультразвукового сканування, ЄРХПГ за останні два десятиріччя перетворилась в лікувальне втручання.

Сьогодні ЄРХПГ виконується при наявності клінічних даних за стеноз або конкременти в протоках підшлункової залози або жовчовивідних протоках. Під час проведення ЄРХПГ спочатку проводиться катетеризація Фатерова сосочка за допомогою відеодуоденоскопа з боковою оптикою в поєднанні з різноманітними інструментами EndoTherapy. Це дозволяє отримати найменш інвазивний доступ до жовчовивідної та панкреатичної систем через сосочок. Після цього можна проводити рентгенологічну візуалізацію гепатобіліарного дерева та протоки підшлункової залози. Це дозволяє верифікувати доброякісні або злоякісні стенози, камені та інші патологічні процеси. ЄРХПГ часто використовується для таких маніпуляцій як сфінктеротомія, лікування жовчнокам’яної хвороби та стентування. Жовчні конкременти видаляють за допомогою балонів і кошиків або дроблять під час літотрипсії. Стентування жовчних протоків виконують при доброякісних стенозах або як паліативне лікування злоякісного ураження.

Показання до ЕРХПГ

1. Жовтяниця, причиною якої вважається біліарна обструкція.

2. Результати клінічних, біохімічних або неінвазивних інструментальних досліджень, які вказують на захворювання підшлункової залози, що пов’язане з інтрапанкреатичною гіпертензією.

3. Ознаки або симптоми, які вказують на наявність злоякісної пухлини підшлункової залози, коли результати неінвазивних методів візуалізації є неоднозначними або нормальними.

4. Панкреатит нез’ясованої етіології.

5. Передопераційне обстеження при хронічному холециститі (при наявності інформації про можливу біліарну гіпертензію або жовтяницю в анамнезі) та псевдокістах підшлункової залози.

6. Манометрія сфінктера Одді.

7. Ендоскопічна папілосфінктеротомія.

8. Холедохолітіаз.

9. Стеноз папіли або дисфункція сфінктера Одді, які проявляються клінічно.

10. Сприяння встановленню стента або балонній дилатації.

11. Синдром «сліпого мішка» (садж-синдром у термінальному відділі холедоха після накладання холедоходуоденального анастомозу).

12. Холедохоцеле.

13. Рак великого дуоденального соска у хворих з дуже високим ризиком оперативного лікування.

14. Отримання доступу до панкреатичної протоки.

15. Встановлення стентів при доброякісних або злоякісних стриктурах, норицях, підтіканні жовчі після операцій, а також при великих конкрементах загальної жовчної протоки, які не вдалося видалити.

16. Балонна дилатація стриктур проток.

17. Встановлення назобіліарного дренажу.

18. Дренування псевдокісти при наявності відповідних умов.

19. Біопсія панкреатичної або жовчної проток.

20. Лікування панкреатиту.

Працівниками центру ендоскопічної хірургії надано висококваліфіковану допомогу десяти першим хворим з патологією жовчовивідних шляхів.

Перспективами напрямками подальшого розвитку центру ендоскопічної хірургії є впровадження методів ендоскопічного лікування хворих з кістами підшлункової залози та літіазом вірсунгової протоки, а також надання ендоскопічної допомоги хворим з варикозними та не варикозними кровотечами шлунково-кишкового тракту.

Четвер, 10 вересня 2015 22:01

Вибори ректора

Оголошення про вибори ректора

Наказ від 10.09.2014 № 289-Адм "Про організацію та проведення виборів ректора"

Методичні рекомендації щодо особливостей виборчої системи та порядку обрання керівника вищого навчального закладу (затверджено Постановою КабінетуМіністрів України від 5 грудня 2014 р. № 726)

Положення про організаційний комітет з проведення виборів ректора ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет"

Положення про виборчу комісію з проведення виборів ректора ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет"

Положення про порядок обрання представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет"

Графік проведення зборів штатних співробітників, які не є науково-педагогічними, педагогічними та науковими працівниками, для обрання представників для участі у виборах ректора Університету

 
Понеділок, 07 вересня 2015 16:07

Вибори ректора БДМУ

Міністерство охорони здоров‘я України
оголошує конкурс на заміщення посади
ректора Вищого державного навчального закладу України
«Буковинський державний медичний університет»


Вимоги до претендентів на посаду:

  • громадянство України;
  • вчене звання та науковий ступінь;
  • стаж науково-педагогічної роботи не менше як 10 років;
  • вільне володіння державною мовою.

Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі на ім’я засновника, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України «Про вищу освіту»;
  • особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;
  • автобіографію;
  • копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;
  • довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 39, ст. 1656);
  • довідку про наявність або відсутність судимості;
  • витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
  • копію паспорта, засвідчену претендентом;
  • копію трудової книжки;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента або нотаріально.
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.

Дата проведення виборів – 27.11.2015 року

Подання документів у строк – протягом двох місяців з дня оголошення у газеті «Освіта України» та веб-сайті Міністерства охорони здоров‘я України (опубліковано – 07.09.2015 року) .
За довідками звертатись: м. Київ, вул. Грушевського, 7 , каб. 16.
телефон – 253-82-63. (e-mail: savina@moz.gov.ua)

Четвер, 03 вересня 2015 12:45

Наука - Практиці 2016

Про хід впровадження

нових методів діагностики та лікування

Вищим державним навчальним закладом України

«Буковинський державний медичний університет»

у практику охорони здоров’я

За результатами патентування у звітному 2015 році співробітниками нашого університету подано 63 заявки на корисну модель та отримано 69 патентів. Результатом удосконалення існуючих методів лікування, діагностики і профілактики є 103 посвідчення на раціоналізаторські пропозиції (табл.1).

Таблиця 1

Динаміка винахідницько-раціоналізаторської діяльності

співробітників БДМУ за 2015 р.

 

Рік

Отримано патентів на корисну модель

Отримано посвідчень на раціоналізаторські пропозиції

2011

51

83

2012

107

172

2013

124

120

2014

92

126

2015

69

103

 

Місце БДМУ

серед вищих медичних навчальних закладів України

 за кількістю патентів, отриманих  у 2011-2015 рр.

image002

Отримавши патент на корисну модель чи винахід, можна здійснити ефективні форми впровадження, які мають інформаційний супровід і можуть бути використані лікарями всієї України.

Таблиця 2

Динаміка високоефективних форм впровадження

 

Роки

Методичні рекомендації

Інформаційні

листи

Нововведення (Реєстр галузевих нововведень)

2011

4

15

4

2012

-

12

18

2013

1

17

22

2014

6

30

31

2015

10

20

35

За даними МОЗ України вказані форми впровадження за п’ятибальною системою мають найбільшу оцінку практичних лікарів: методичні рекомендації
 - 4,76; інформаційні листи - 4,6; в той час: курси інформації і
стажування - 3,53; публікації науковців в журналах та збірниках - 2,57; виставки різних рівнів - 2,52.

Таблиця 3

Участь клінічних кафедр Буковинського державного медичного університету у впровадженні передових технологій в лікувальних закладах

різного рівня у 2015 році (за актами впроваджень)

 

№ п/п

Назва кафедри, курсу

 

 

 

 

 

Кількість

впроваджень

заплановано/

здійснено у 2015

Запроваджено

в тому числі

методів

Отрима-но

актів впрова-

дження

Заплано-вано впрова-джень на 2016 рік

діагностики

лікування

профілактики

1

Акушерства і гінекології

12/52

7

38

7

2162

15

2

Акушерства, гінекології та перинатології

17/16

9

6

1

173

18

3

Анестезіології та реаніматології

10/10

3

6

1

10

12

4

Внутрішньої медицини

10/12

3

7

2

21

10

5

Внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб

10/18

2

-

16

33

14

6

Внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини

5/10

2

6

2

19

6

7

Дерматовенерології

10/26

6

18

2

26

15

8

Дитячої хірургії та отоларингології

6/7

1

6

-

15

6

9

Догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

4/3

1

2

-

3

3

10

Загальної хірургії

2/7

-

7

-

23

3

11

Інфекційних хвороб та епідеміології

5/14

1

13

-

37

8

12

Клінічної імунології, алергології та ендокринології

5/10

2

8

-

30

6

13

Нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім.С.М.Савенка

22/26

-

26

-

54

21

14

Онкології та медичної радіології

2/2

-

2

-

12

7

15

Ортопедичної стоматології

1/1

-

1

-

1

1

16

Офтальмології ім. Б.Л.Радзіховського

3/1

-

1

-

1

2

17

Педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

10/21

5

14

2

38

18

18

Педіатрії та медичної генетики

10/8

1

7

-

17

4

19

Педіатрії, неонаталогії та перинатальної медицини

5/3

3

-

-

3

3

20

Пропедевтики внутрішніх хвороб

4/7

1

5

1

12

6

21

Сімейної медицини

3/4

1

-

3

4

4

22

Терапевтичної стоматології

1/1

-

1

-

1

1

23

Травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій

4/19

-

19

-

31

5

24

Фтизіатрії та пульмонології

7/13

2

10

1

61

5

25

Хірургії

4/4

-

2

2

4

4

26

Хірургії та урології

3/3

-

3

-

3

1

27

Хірургічної та дитячої стоматології

2/1

-

1

-

1

1

ВСЬОГО за 2015 рік

178/299

60

199

40

795

199

ВСЬОГО за 2014 рік

183/321

73

223

25

967

178

 

image003

Кількість впроваджень та актів впроваджень Буковинського державного медичного університету в динаміці

Всі клінічні кафедри взяли участь у впровадженні наукових здобутків у практику охорони здоров’я. Аналізуючи результати, необхідно зазначити, що планувалось впровадити 178 пропозицій, проте впроваджено 299. Отримано 795 актів впровадження, що менше (понад 200 актів), ніж у 2014 році (967). Ця тенденція може посилюватися, оскільки впровадження за актами впровадження для кафедрального та індивідуального рейтингів додаткових балів не несуть. Було б справедливо оцінити впровадження в базових лікувальних установах хоча б в 1 бал, а впровадження в інших регіонах України - оцінити не менше 2 балів. Географія впроваджень залишається широкою: Київ, Харків, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Одеса, Львів та інші міста.

Джерелами для впровадження були: патенти - 66; інформаційні листи - 8; нововведення - 12; раціоналізаторські пропозиції - 17; власні друковані праці - 142; з інших друкованих робіт - 54.

Структура розробок: а) методи діагностики - 20 %; б) методи лікування - 67%; методи профілактики - 13%.

Левову частку, біля 80% впроваджень, становлять впровадження власних здобутків: патенти, рацпропозиції, нововведення, друковані праці (кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), дерматовенерології (зав. проф. Денисенко О.І.), загальної хірургії (зав. проф. Польовий В.П.), педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), педіатрії та медичної генетики (зав. проф. Сорокман Т.В.), травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій (зав. проф. Васюк В.Л.), фтизіатрії та пульмонології (зав. проф. Тодоріко Л.Д.), хірургії (зав. проф. Полянський І.Ю.) та ін.

Передові технології з відкритих джерел (запозичені методики) становлять - 20 %.

Співвідношення кількості впроваджень на основі власних досліджень (80%) і з відкритих літературних джерел (20%).

image005

За місцем отримання актів про впровадження:

А) Базові лікувальні заклади - 26 % (кафедри: травматології, ортопедії, та нейрохірургії (зав. проф. Васюк В.Л), дерматовенерології (зав. проф. Денисенко О.І.), акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), анестезіології та реаніматології (зав. проф. Коновчук В.М.), нервових хвороб, психіатрії та медичної психології (зав. проф. Пашковський В.М.), фтизіатрії та пульмонології  (зав. проф. Тодоріко Л.Д.)  та ін.

Б) Лікувальні установи м. Чернівці та Чернівецької області - 52 %

(кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), нервових хвороб, психіатрії та медичної психології (зав. проф. Пашковський В.М.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), клінічної імунології, алергології та ендокринології (зав. проф. Пашковська Н.В.), фтизіатрії та пульмонології  (зав. проф. Тодоріко Л.Д.), внутрішньої медицини (зав. проф. Федів О.І.)  та ін.

В) Лікувальні заклади інших регіонів України - 22% (кафедри: педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), інфекційних хвороб та епідеміології (зав. проф. Москалюк В.Д.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), фтизіатрії та пульмонології (зав. проф. Тодоріко Л.Д.) та ін.

Співвідношення кількості впроваджень в базових лікувальних закладах (26%), інших лікувальних закладів міста та області (52%) та в лікувальних закладах інших регіонів України (22%)

image007

Найбільшу кількість впроваджень і актів впровадження отримали кафедри: акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.) - 16/173, акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.) - 52/162, фтизіатрії та пульмонології (зав. проф. Тодоріко Л.Д.) - 13/61, нервових хвороб, психіатрії та медичної психології (зав. проф. Пашковський В.М.) - 26/54, педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.) - 21/38, інфекційних хвороб та епідеміології (зав. проф. Москалюк В.Д.) - 14/37, внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.) - 18/33, клінічної імунології, алергології та ендокринології (зав. проф. Пашковська Н.В.) - 10/30.




Наука- практиці

За звітний 2014 рік співробітники нашого університету активно продовжили винахідницьку та раціоналізаторську діяльність, у результаті якої зросла кількість створених і удосконалених методів лікування, діагностики та профілактики (табл.1). Подано заявок  на патент - 123. Як видно з таблиці, предметом для впровадження в практику охорони здоров’я була достатня кількість власних пропозицій (218).

Таблиця 1

Динаміка винахідницько-раціоналізаторської діяльності

станом на 31.12.2014р.

 

Рік

Отримано патентів на корисну модель

Отримано посвідчень на раціоналізаторські пропозиції

2010

33

188

2011

51

83

2012

107

172

2013

124

120

2014

92

126

Динаміка
винахідницької діяльності співробітників БДМУ (створення нових методів діагностики, лікування та профілактики)

Рис.1

У виданні «Промислова власність у цифрах» за 9 міс 2014 р. констатовано, що серед організацій Міністерства охорони здоров'я України найактивнішими в патентуванні нових розробок були - Національний медичний університет імені О.О. Богомольця – 127 заявок (понад 10 % від поданих заявниками цього міністерства заявок), Буковинський державниймедичний університет – 93 заявки (близько 8 %); Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова – 55 заявок (4,5 %); серед наукових установ НАН України – Інститут металофізики ім. Г.В.Курдюмова – 28 заявок (близько 6 %), Інститут геотехнічної механіки ім. М.С. Полякова і Інститут технічної теплофізики – по 23 заявки (близько 5 %), Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона – 22 заявки і Інститут хімії високомолекулярних сполук – 21 заявка (понад 4 % від загальної кількості заявок, поданих установами НАН України).

image004image006

У новому виданні за 2015 р. «Промислова власність у цифрах» за 2014 р., зазначено, що найактивнішими серед організацій Міністерства охорони здоров’я України найбільш активними були Український державний науково-дослідний інститут реабілітації інвалідів – 484 заявки (або майже тетина заганої кількості заявок, поданих заявниками МОЗ України); Національний медичний університет імені О.О. Богомольця – 181 заявка (близько 12%); Буковинський державний медичний університет – 123 заявки (8 %); Одеський державний медичний університет – 101 заявка (6,6 %).

 image008

Динаміка
раціоналізаторської діяльності співробітників БДМУ (удосконалення існуючих методів діагностики, лікування та профілактики)

 image010 copy

Таблиця 2

 Динаміка високоефективних форм впровадження

 

Роки

Методичні рекомендації

Інформаційні

листи

Нововведення

Монографії

2010

1

7

8

19

2011

0

4

4

20

2012

1

20

24

18

2013

5

22

31

22

2014

6

37

35

32

 

Участь клінічних кафедр Буковинського державного медичного університету у впровадженні передових технологій у лікувальних закладах

різного рівня у 2014 році (за актами впроваджень)

 

№ п/п

Назва кафедри, курсу

 

 

 

 

 

Кількість

впроваджень

заплановано/

здійснено у 2014

Запроваджено

в тому числі

методів

Отрима-но

актів впрова-

дження

Заплано-вано впрова-джень на 2015 рік

діагностики

лікування

профілактики

1

Акушерства і гінекології

20/47

8

35

4

265

12

2

Акушерства, гінекології та перинатології

10/13

5

6

2

117

17

3

Анестезіології та реаніматології

10/14

-

10

4

14

10

4

Внутрішньої медицини

10/20

2

14

4

20

10

5

Внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб

10/14

4

10

-

20

10

6

Внутрішньої медицини, фізичної реабілітації та спортивної медицини

5/16

7

9

-

18

5

7

Дерматовенерології

10/15

2

11

2

15

10

8

Дитячої хірургії та отоларингології

8/11

3

6

2

10

6

9

Догляду за хворими та вищої медсестринської освіти

4/4

2

2

-

7

4

10

Загальної хірургії

2/7

1

6

-

24

2

11

Інфекційних хвороб та епідеміології

10/13

-

13

-

29

5

12

Клінічної імунології, алергології та ендокринології

5/15

6

9

-

102

5

13

Нервових хвороб, психіатрії та медичної психології ім.С.М.Савенка

18/26

3

23

-

34

22

14

Онкології та медичної радіології

2/11

7

3

1

33

2

15

Ортопедичної стоматології

1/1

-

1

-

1

2

16

Офтальмології ім. Б.Л.Радзіховського

3/3

-

3

-

3

3

17

Педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

14/27

6

11

-

78

10

18

Педіатрії та медичної генетики

9/9

3

5

1

17

10

19

Педіатрії, неонаталогії та перинатальної медицини

3/2

1

1

-

4

5

20

Пропедевтики внутрішніх хвороб

4/16

-

16

-

16

4

21

Сімейної медицини

3/3

-

2

1

8

3

22

Терапевтичної стоматології

1/1

-

1

-

1

1

23

Травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій

5/15

1

12

2

28

4

24

Фтизіатрії та пульмонології

7/7

-

7

-

91

7

25

Хірургії

4/4

2

-

2

4

4

26

Хірургії та урології

3/3

-

3

-

4

3

27

Хірургічної та дитячої стоматології

2/4

-

4

-

4

2

ВСЬОГО за 2014 рік

183/321

73

223

25

967

178

 

ВСЬОГО за 2013 рік

203/343

66

253

23

762

183

image014 

Мал.1. Кількість впроваджень та актів впроваджень Буковинського державного медичного університету в динаміці

Всі клінічні кафедри взяли участь у впровадженні наукових здобутків у практику охорони здоров’я. Аналізуючи  результати, необхідно зазначити, що планувалось впровадити 183 пропозиції, проте впроваджено 321. Отримано 967 актів впровадження, що перевищує, як попередній 2013 рік (762), так і в минулі роки. Географія впроваджень значно розширилися: міста Київ, Харків, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Одеса, Львів та інші.

Джерелами для впровадження були: патенти – 69; інформаційні листи – 20; нововведення – 11; раціоналізаторські пропозиції – 26; власні друковані праці – 110; з інших друкованих робіт - 83.

Структура розробок: а) методи діагностики – 23 %; б) методи лікування – 69%; методи профілактики – 8%.

Левову частку, біля 74% впроваджень, становлять впровадження власних здобутків: патенти, рацпропозиції, нововведення, друковані праці (кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), внутрішньої медицини (зав. проф. Федів О.І.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), дерматовенерології (зав. проф. Денисенко О.І.), онкології та радіології (зав. проф. Іващук О.І.), загальної хірургії (зав. проф. Польовий В.П.), педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), педіатрії та медичної генетики (зав. проф. Сорокман Т.В.), травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій (зав. проф. Васюк В.Л.), фтизіатрії та пульмонології (зав.проф. Тодоріко Л.Д.), хірургії (зав. проф. Полянський І.Ю.) та ін.

Передові технології з відкритих джерел (запозичені методики) становлять – 26 %.

Співвідношення кількості впроваджень на основі власних досліджень (74%) і з відкритих літературних джерел (26%).

image017

За місцем отримання актів про впровадження:

А) Базові лікувальні заклади – 21 % (кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), анестезіології та реаніматології (зав. проф. Коновчук В.М.), дерматовенерології (зав. проф. Денисенко О.І.), інфекційних хвороб та епідеміології (зав. проф. Москалюк В.Д.), нервових хвороб, психіатрії та медичної психології (зав. проф. Пашковський В.М.), педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), травматології, ортопедії, нейрохірургії та медицини надзвичайних ситуацій (зав. проф. Васюк В.Л) та ін.

Б) Лікувальні установи м.Чернівці та Чернівецької області – 45 %

(кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.),клінічної імунології, алергології та ендокринології (зав. проф. Пашковська Н.В.),  педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), фтизіатрії та пульмонології  (зав. проф. Тодоріко  Л.Д.)  та ін.

В) Лікувальні заклади інших регіонів України – 34% (кафедри: акушерства та гінекології (зав. проф. Юзько О.М.), акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.), внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб (зав. проф. Хухліна О.С.), клінічної імунології, алергології та ендокринології (зав. проф. Пашковська Н.В.), онкології та радіології (зав. проф. Іващук О.І.), педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.), фтизіатрії та пульмонології (зав. проф. Тодоріко Л.Д.) та ін.

 

Співвідношення кількості впроваджень в базових лікувальних закладах (21%), інших лікувальних закладів міста та області (45%) та в лікувальних закладах інших регіонів України (34%)

image019 

Найбільшу кількість впроваджень і актів впровадження отримали кафедри: акушерства та гінекології  (зав. проф. Юзько О.М.) – 47/265, акушерства, гінекології та перинаталогії (зав. проф. Кравченко О.В.) – 13/117, клінічної імунології, алергології та ендокринології (зав. проф. Пашковська Н.В.) – 15/102,  фтизіатрії та пульмонології (зав. проф. Тодоріко Л.Д.) – 7/91, педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.А.) – 27/78, нервових хвороб, психіатрії та медичної психології (зав. проф. Пашковський В.М.) – 26/34, онкології та радіології (зав. проф. Іващук О.І.) – 11/33.

Висновки:

  1. Буковинський державний медичний університет має значний потенціал і резерв для впровадження високоефективних форм впровадження – методичних рекомендацій, інформаційних листів, нововведень з огляду на динаміку патентування винаходів.
  2. На етапі впровадження в медичну практику результатів інноваційного процесу кожній клінічній кафедрі необхідно взяти за пріоритет оформлення високоефективних форм впровадження – методичних рекомендацій, інформаційних листів, нововведень.
  3.  При впровадженні досягнень медичної науки в практику у формі актів впровадження джерелом інформації мають бути методичні рекомендації, інформаційні листи та нововведення, а не патенти, рацпропозиції та друковані роботи.

 

 

 

Понеділок, 23 березня 2015 15:38

Декларування 2015

З метою проведення до 1 травня 2015 року комплексу інформаційно-агітаційних заходів на період кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2014 році, на прохання Державної податкової інспекції у м. Чернівці розміщуємо інформаційні матеріали про особливості декларування доходів та реалізації права громадян на податкову знижку:

ІНСТРУКЦІЯ щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи
Основні випадки подання податкової декларації про майновий стан і доходи
Терміни подання громадянами податкової декларації
Способи подання декларації
Випадки, в яких декларація по майновий стан і доходи не подається
Випадки, в яких платники податку звільнені від подання декларації
Доходи, які не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплат, але не звільнені від оподаткування (пп. 168.1.3 п.168.1 ст. 168 Кодексу)
Податкова знижка
Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки
Алгоритм розрахунку суми податкової знижки
Бланк Декларації



П'ятниця, 13 лютого 2015 09:44

Громадське обговорення

Понеділок, 26 січня 2015 10:50

Документи МОЗ України

2015 рік

Перелік матеріалів, які надаються до Державної установи «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України» для проведення незалежного рецензування рукопису та отримання рекомендацій МОЗ України (Лист ДУ "ЦМК з ВМО МОЗ України від 17.02.2015 № 23-01-9/54)

Наказ МОЗ України від 26.08.2015 № 545 "Про підготовку до початку 2015/2016 навчального року та організацію його проведення"

Рішення Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищий медичній та фармацевтичній освіті України» (лист МОЗ України від 07.07.2015 № 08.01-47/21324)

Інструктивні матеріали щодо оформлення та ангалітичного супроводження електронного навчального видання, яке подається на отримання рекомендацій МОЗ України щодо його видання (лист МОЗ України від 27.10.2015 № 08.01-47/34048)


2014 рік

Наказ МОЗ від 22.08.2014 № 595 "Про підготовку до початку 2014-2015 навчального року та організацію його проведення"

Лист МОЗ України від 16.09.2014

Лист МОЗ України від 19.09.2014 "Щодо проведення Крок 1. ЗЛП у 2014р."

Лист МОЗ України від 22.09.2014 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказ МОН України від 30.12.2005р."

Лист МОЗ України від 09.10.2014 "Пропозиції з організації викладання питань військової медицини"

Лист МОЗ України від 24.10.2014 "Матеріали аналізу голів ДЕК"

Лист МОЗ України від 30.10.2014 "Про проведення фахових експертиз тестових матеріалів ЛІ на 2014-2015 р."

Лист МОЗ України від 12.11.2014 "Щодо проведення міжкафедральних нарад з організації викладання питань військової медицини"

Лист МОЗ України від 24.11.2014 "Про організацію діяльності Луганського державного медичного університету"

Лист МОЗ України від 16.12.2014

Лист МОЗ України від 17.12.2014

Середа, 21 січня 2015 16:16

Ректорат

Склад ректорату:

  1. Бойчук Тарас Миколайович – ректор університету – голова;
  2. Геруш Ігор Васильович – проректор з науково-педагогічної роботи;
  3. Іващук Олександр Іванович – проректор з наукової роботи і міжнародних зв’язків;
  4. Іфтодій Андрій Григорович – проректор з лікувальної роботи;
  5. Зорій Ніна Іванівна – проректор з науково-педагогічної роботи та виховання;
  6. Юзько Олександр Михайлович – заступник ректора з розвитку університету;
  7. Іващук Тетяна Володимирівна – заступник ректора з економічних питань;
  8. Скринчук Петро Корнійович – заступник ректора з адміністративно-господарської роботи;
  9. Рандюк Юрій Олександрович – помічник ректора з соціальних питань;
  10. Остафійчук Алла Володимирівна – головний бухгалтер;
  11. Ковальчук Петро Євгенович – голова профспілкового комітету;
  12. Гордей Валерій Степанович – юрисконсульт;
  13. Семків Вадим Богданович – юрисконсульт;
  14. Москалюк Василь Деонізійович – декан медичного факультету №1;
  15. Глубоченко Володимир Григорович – декан медичного факультету №2;
  16. Савка Іван Григорович – декан медичного факультету №3;
  17. Сорокман Таміла Василівна – декан медичного факультету №4;
  18. Білоокий В’ячеслав Васильович – декан стоматологічного факультету;
  19. Присяжнюк Петро Васильович – декан фармацевтичного факультету;
  20. Пашковський  Валерій Мелетійович – декан факультету післядипломної освіти;
  21. Грачова Тамара Іванівна – директор коледжу;
  22. Кулик Олександр Федорович – директор Чернівецького медичного коледжу БДМУ;
  23. Цимбал Валентина Іванівна – директор бібліотеки;
  24. Павлуник Іван Іванович – вчений секретар;
  25. Ходоровський Володимир Михайлович – начальник навчального відділу;
  26. Постнікова Ліна Вікторівна – начальник відділу кадрів;
  27. Стефанчук Василь Іванович – начальник штабу цивільного захисту;
  28. Черевчук Орися Василівна – завідувач канцелярії університету;
  29. Антофійчук Микола Петрович – завідувач відділу виробничої практики;
  30. Яскевич Олександр Віталійович – провідний інженер з охорони праці;
  31. Марфіна Зінаїда Михайлівна – помічник ректора.
Сторінка 1 з 8