Приєднуйся

БДМУ ВконтактеБДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Календар заходів

Нема подій

Дні народження

7 грудня
Дутчак В.Д.
Клим О.Д.
Кривчанська М.І.
Стаднійчук Р.Ф.
Тарнавська С.І.
Хомко О.Й.

8 грудня
Бицко Н.І.
Тюлєнєва О.А.

9 грудня
Колюбакіна Л.В.
Рандюк Ю.О.

10 грудня
Вербівська Р.М.
Ортеменка Є.П.

11 грудня
Колоскова Р.П.
Лакомова О.І.

12 грудня
Бахмач Т.В.
Бойко Ю.І.
Давиденко І.С.
Сопова І.Ю.

13 грудня
Сивокоровська В.О.

14 грудня
Чернявська Г.В.

15 грудня
Аністратенко А.В.

16 грудня
Кравченко О.В.
Краснюк М.І.
Надводна В.К.
Сегедіна М.І.

17 грудня
Лазарюк М.В.
Малишевський І.О.
Савіч В.О.
Скрицька Н.В.

18 грудня
Іванова О.М.
Вівсянник О.Й.
Гайдич Л.І.
Попович А.І.

19 грудня
Вацик М.З.


20 грудня
Глинський І.Д.
Давидова Н.В.
Костащук В.В.
Топоровська О.Ф.
Трефаненко І.В.

22 грудня
Беседінська Н.І.
Кучірка А.М.
Сергеєва Г.В.
Степан Н.А.

Doctor MOM

Doctor MOM

Вівторок, 15 січня 2013 09:48

Палац "Академічний"

Вівторок, 11 грудня 2012 10:49

Навчально-виробнича аптека

Навчально-виробнича аптека Буковинського державного медичного університету розміщена у навчальному корпусі кафедри фармації за адресою вул. Чорноморська, 17а. № тел. 55-65-58. Аптека має ліцензію на роздрібну торгівлю лікарських засобів та виробництво (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки - індивідуальне виробництво лікарських засобів за рецептами лікарів, на замовлення лікувально-профілактичних закладів та виготовлення внутрішньоаптечної заготовки.

Навчально-виробнича аптека функціонує з травня 2012 року. В аптеці є наявні всі необхідні приміщення для виготовлення лікарських засобів, що відповідають вимогам якості, згідно нормативних документів, а також їх зберігання та реалізації (а саме: зал обслуговування населення, асистентська кімната, стіл аналітика, кімната для одержання води очищеної, мийна кімната, матеріальна кімната, кімната для зберігання допоміжного матеріалу і тари, кімната персоналу з гардеробною, кабінет завідувача та інші). Розташування виробничих приміщень відповідає послідовності виконання операцій виробничого процесу і вимогам до рівня чистоти, що унеможливлює перехрещення технологічних, матеріальних та людських потоків. Виробничі приміщення аптеки забезпечені обладнанням і устаткуванням для належного виробництва та зберігання лікарських засобів (виробниче устаткування, лабораторне обладнання, вимірювальні прилади, шафи, стелажі, холодильники, сейфи тощо), а також технічними засобами для постійного контролю за температурою та вологістю. Обладнання розміщене таким чином, щоб звести до мінімуму ризик помилок. З метою запобігання негативного впливу на якість вироблених лікарських засобів, виробничі приміщення обладнані, окрім припливно-витяжною вентиляцією, бактерицидними опромінювачами, що дає змогу зменшити мікробіологічне забруднення лікарських форм.

Просмотреть встроенную фотогалерею в Интернете по адресу:
http://www.bsmu.edu.ua/blog/doctor-mom/Page-4-10#sigProGalleria4724d74369

Одним із важливих етапів у підготовці спеціалістів є засвоєння практичних навичок в процесі теоретичної підготовки спеціаліста. Однак, відтворити практичну діяльність провізора в рамках кафедри повністю неможливо. Тому використання навчально-виробничої аптеки є перспективним не тільки у плані практичної діяльності, але й для покращення засвоєння теоретичного матеріалу та практичних навиків у студентів.

Тому, впродовж навчального року аптека використовується для проведення ряду практичних занять:

  • Проводяться відкриті заняття з аптечної технології ліків, що посилює відповідальність до виготовлення лікарських форм.
  • Проводиться ряд занять з організації економіки фармації.

Основними практичними навичками, які студенти проходять на базі навчально-виробничої аптеки з технології лікарських засобів є:

  • Приготування за індивідуальними рецептами твердих, рідких, м'яких лікарських форм (порошків, розчинів, мікстур, суспензій, емульсій, настоїв, відварів, лініментів, мазей, супозиторіїв) з урахуванням теоретичних основ аптечної технології ліків і вимог нормативних документів.
  • Оцінка якості приготовленого препарату згідно з нормативно-технічною документацією.
  • Дотримання умов зберігання та виду упаковки з метою забезпечення стабільності лікарських форм.
  • Проведення комплексу заходів, що забезпечують дотримання санітарного режиму в аптечних установах, та здійснення контролю за асептичним приготуванням лікарських форм.
  • Робота на обладнанні та апаратурі для одержання готових і проміжних продуктів.
  • Проведення стандартизації готової продукції відповідно до вимог з нормативно-технічною документацією.
  • Підготовка робочого місця для виготовлення будь-якої лікарської форми.
  • Правила роботи із засобами механізації в умовах аптечного виробництва.
  • Виявлення фізичних, хімічних та фармакологічних несумісностей, вирішення питання про можливість приготування і відпуску лікарських препаратів з урахуванням сумісності компонентів пропису.

Оскільки в аптеці проводиться відпуск готових лікарських засобів, то як базу використовуємо її для відпрацювання практичних навичків з організації економіки фармації. Основні практичні навички, які студенти проходять на базі навчально-виробничої аптеки:

  • Організації аптечної справи (ліцензування, планування та ін.)
  • Замовлення, приймання та зберігання лікарських засобів
  • Розміщення лікарських засобів у торговому залі та в матеріальній кімнаті
  • Особливості зберігання лікарських засобів в залежності від фізико-хімічних властивостей
  • Вивчення основної документації, що ведеться в аптеці
  • Проведення всіх видів внутрішньоаптечного контролю
  • Проведення вхідного контролю

Зручне розміщення аптеки дозволить проходити не тільки практику, а й знайомити студентів із окремими практичними аспектами діяльності фармацевта під час вивчення теоретичного матеріалу. Це дасть можливість студентам закріпити свої знання, адаптуватись до робочого дня, навчитись приймати оптимальні рішення у нестандартних ситуаціях.

Просмотреть встроенную фотогалерею в Интернете по адресу:
http://www.bsmu.edu.ua/blog/doctor-mom/Page-4-10#sigProGalleriaa8d2b9f9c2

Практика студентів є невід'ємною складовою частиною процесу підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах і проводиться на оснащених відповідним чином базах навчальних закладів, в аптеках, аптечних складах, а також на фармацевтичних фабриках та заводах. Як базу підготовки студентів основних видів практики передбачає використання навчально-виробничої аптеки. Перевагою використання даної бази є можливість ротації студентів з урахуванням практичної діяльності аптеки та програмою практики.

Для проведення практик за кредитно-модульною системою, використання навчально-виробничої аптеки є необхідністю, оскільки практика проходить в період занять (по 2 год в день), а це не дає можливості використовувати повноцінно, як бази практик, аптеки міста.

Отже, можна з упевненістю стверджувати, що студенти під час оволодіння практичними навичками та проходження практик на базі навчально-виробничої аптеки отримують важливий урок від фармацевтів-практиків та викладачів кафедри, який допоможе в майбутньому професійно і грамотно виконувати свої обов'язки на робочому місці.

Понеділок, 10 грудня 2012 11:45

Лікувальна робота

За роки існування наш навчальний заклад зробив вагомий внесок у розвиток охорони здоров'я та медичної науки в Україні і став сьогодні справжньою кузнею підготовки медичних кадрів та одним із центрів медичної науки західного регіону України.

Становлення і розвиток університету, його медичного потенціалу пов'язані з іменами ректорів: доцента Д.С.Ловлі, доцента М.Б.Маньковського, професора М.М.Ковальова, доцента О.Д.Юхимця, професора В.К.Патратія. Вагомий внесок для створення і розвитку клінічних шкіл зробили завідувачі кафедр Є.Р.Цитрицький, І.І.Федоров, О.Ю.Мангейм, С.П.Закривидорога, М.М.Зотін, З.Н.Гржебін, В.Л.Хенкін, Л.І.Роман, Б.А.Пахмурний, П.М.Гудзенко, О.С.Сокол, С.А.Кац, Г.А.Троян, О.О.Волощук, Л.С.Клочкова, П.С.Драчук, відомі вчені Б.Д.Радзіховський С.М. Савенко, Г.Ю.Маліс, Я.Д.Кіршенблат, М.Г.Туркевич та інші. В університеті сформувалися відомі в Украіні школи ендокринологів (М.М.Ковальов, Н.М.Шинкерман, БВ.Роднянський, Я.Д.Кіршенблат), гастроентерологів (Н.Б.Шупак, В.А.Трігер, О.О.Волощук, О.І.Самсон), патології центральної нервової системи (С.М.Савенко, Г.Ю.Маліс, І.К.Владковський), дослідження, джерел мінеральних вод Буковини (Ф.В.Лапшин).

Лікувально-консультативна разом з навчальною, науковою та виховною роботою є однією з головних складових обсягу обов'язків професорсько-викладацького складу клінічних кафедр університету. Вона спрямована перш за все на виконання завдань, визначених концепцією розвитку охорони здоров'я населення України.

Потужний потенціал професорсько-викладацького складу клінічних кафедр складають 36 професорів, 47 докторів медичних наук, 112 доцентів та 206 кандидатів медичних наук. 166 співробітник має вищу атестаційну лікарську категорію, 44 – першу, 54 – другу. 29 співробітників клінічних кафедр БДМУ є обласними позаштатними спеціалістами та консультантами ГУОЗ Чернівецької ОДА.

Клінічні кафедри БДМУ розташовані на 24 клінічних базах: 16 лікувальних закладів обласного підпорядкування та 8 - міського підпорядкування. Професорами та доцентами згідно з графіком проводяться клінічні обходи хворих, консультативні прийоми в поліклініках та огляди хворих у стаціонарах лікувально-профілактичних закладів. Виконується великий обсяг організаційно-методичної роботи: виїзди у районні лікувально-профілактичні заклади, рецензії історій хвороб, робота в експертних та атестаційних комісіях, проведення конференцій та ін. Значна лікувально-профілактична робота здійснюється викладачами клінічних кафедр під час літньої виробничої практики.

Лікувально-консультативна робота, яка проводиться співробітниками клінічних кафедр в системі практичної охорони здоров'я Буковини, є різноманітною і багатоплановою. Вона включає в себе окрім консультативної роботи, проведення заходів з підвищення кваліфікації лікарів практичної охорони здоров'я по всім спрямуванням – проведення ТУ, ПАЦів, лекцій з актуальних проблем, організація і проведення науково-практичних конференцій, випуск методичних рекомендацій, експертна оцінка в веденні хворих тощо. Важливим розділом спільної лікувально-профілактичної роботи клініцистів університету та лікарів практичної охорони здоров'я є консультативна та науково-методична робота у лікувально-профілактичних закладах охорони здоров'я. Вона систематично проводиться у базових та позабазових установах, у поліклініках міста та області. Співробітники університету спільно з ГУОЗ Чернівецької ОДА проводять розробку регіональної програми забезпечення кваліфікованої медичної допомоги, що надається засобами телетехнологій на 2010-2015 роки. Мета програми - це розбудова регіональної мережі телетехнологій, яка дозволить надавати невідкладну високопрофесійну консультаційну медичну допомогу спеціалістами обласного центру в районах області. Розбудова мережі телемедицини дозволить:

• наблизити надання кваліфікованої та спеціалізованої медичної допомоги населенню районів та сільської місцевості;

• скоротити час від початку захворювання до надання медичної допомоги;

• покращити показники здоров'я населення за рахунок більш якісної та швидкої діагностики і вибору правильних методів лікування;

• отримати економічну вигоду від скорочення витрат на надання екстреної медичної допомоги;

• більш ефективне використання консолідованого потенціалу спеціалістів високого рівня на всій території області.

Разом з Головним управлінням охорони здоров'я ОДА здійснюємо заходи по підключенню центральний районних лікарень до мережі Інтернет та навчанню персоналу вказаних установ по роботі з телекомунікаційним обладнанням.

Фахівці університету беруть участь у засіданнях комісій з атестації лікарів та медичних працівників середньої ланки, у роботі колегій обласного та міського управління охорони здоров'я, лікувально-профілактичних закладів.

Основними пріоритетами в діяльності університету спільно з практичною охороною здоров'я є удосконалення системи охорони здоров'я матері та дитини, боротьба з соціально-небезпечними хворобами (туберкульоз, ВІЛ/СНІД), реформування первинної медико-санітарної допомоги на засадах загальної практики/сімейної медицини, покращення матеріально-технічного стану установ охорони здоров'я.

Співробітники клінічних кафедр тісно співпрацюють з лікарськими товариствами (асоціаціями) з метою більш тісної координації щодо проведення з'їздів та конференцій, навчальних та наукових семінарів, майстер-класів тощо. Університет спільно з асоціаціями та товариствами розробляє та удосконалює вже існуючі стандарти діагностики і лікування, протоколи надання медичної допомоги, реалізації державної політики у сфері виконання Національних державних та регіонарних програм.

Не менш важливим у роботі клінічних кафедр є ведення санітарно-просвітницької роботи, спрямованої на підвищення обізнаності та компетентності громадян щодо діяльності системи охорони громадського здоров'я на центральному та місцевому рівнях.

Серед буковинського населення постійно проводиться роз'яснювальна робота з питань профілактики захворювань, пропаганди здорового способу життя, планування сім'ї шляхом проведення бесід, лекцій, виступів на радіо, телебаченні, випуску санітарних бюлетенів тощо.

Інтенсивно розробляються нормативні документи щодо створення університетських Центрів різного спрямування: фітотерапії, серцево-судинної хірургії, малоінвазивної хірургії, нефрології та діалізу, ендоскопічної хірургії, малоінвазивних втручань під контролем ультразвуку (Положення, права, перелік категорій хворих, які підлягають скеруванню на обстеження та лікування, показання щодо надання невідкладної допомоги та лікування у Центрах та перелік діагностичних заходів і оперативних втручань).

Результатом проведеної роботи є створення спільного з ГУОЗ ОДА та БДМУ «Обласного Центру ендоурології та літорепсії» та Центру малоінвазивної хірургії та гінекології.

Основні напрямки лікувально-діагностичної роботи, які проводяться співробітниками клінічних кафедр в закладах практичної охорони здоров'я:

• Розробка та впровадження стандартів діагностики та лікування кардіологічних, ревматичних, пульмонологічних, гастроентерологічних захворювань.

• Розробка та впровадження стандартів діагностики та лікування серцево-судинних захворювань.

• Методи рентгено-фрмакологічного дослідження злоякісних захворювань шлунку.

• Лазерополяриметрія у диференційній діагностиці фонових передракових процесів шийки матки.

• Обґрунтування використання деяких фізичних факторів у хірургії.

• Впровадження стандартів діагностики та лікування захворювань ендокринної системи.

• Розробки методів діагностики, лікування та профілактики захворювань шлунково-кишкового тракту та органів гепатобіліарної системи (хронічні гастрити, виразкова хвороба, жовчнокам'яна хвороба, панкреатити).

• Удосконалення функціональної та лабораторної діагностики захворювань щитовидної залози.

• Розробка методів лікування та профілактики діабетичних ретинопатій.

• Розробка окремих медичних проблем з фтизіатрії, урології, офтальмології, дерматовенерології.

• Застосування нових методик лікування в практиці реанімації та інтенсивної терапії.

• Клініко-генетична характеристика, діагностика, лікування та профілактика деструктивних захворювань шлунково-кишкового тракту в дітей.

Лікувально-консультативна робота співробітників клінічних кафедр напряму пов'язана з лікувально-профілактичними закладами обласного та міського підпорядкування, які являються базами клінічних кафедр. Завдячуючи спільному пошуку варіантів прийняття рішень по багатьом питанням, які виникають у процесі лікувальної діяльності серед практичних лікарів та співробітників клінічних кафедр, створюються умови для плідної співпраці, яка спрямована на зміцнення здоров'я населення Буковинського краю. Всіх, без виключення, головних лікарів відрізняє доброзичливість, конструктивний підхід до спільної справи, і завдячуючи їм створюються необхідні умови для плідної лікувальної та наукової діяльності співробітників клінічних кафедр університету. Конструктивний, діловий та дружній підхід між науковим потенціалом університету та практичною охороною здоров'я і в подальшому буде кріпнути та розвиватися.

Неділя, 09 грудня 2012 23:38

Спеціалізовані вчені ради

14.01.03 – хірургія; 14.03.01 - нормальна анатомія14.03.04 – патологічна фізіологія; 14.01.10 – педіатрія


Список членів спеціалізованої вченої ради К 76.600.02
Буковинського державного медичного університету
Міністерства охорони здоров'я України
з правом
прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій
на здобуття наукового ступеня кандидата наук

14.03.04 – патологічна фізіологія, 14.01.10 – педіатрія

1. Голова спеціалізованої вченої ради К 76.600.02 доктор медичних наук, професор Бойчук Тарас Миколайович, ректор Буковинського державного медичного університету, завідувач кафедри гістології, цитології та ембріології, спеціальність патологічна фізіологія -14.03.04.

2. Заступник голови спеціалізованої вченої ради К 76.600.02 доктор медичних наук, професор Сорокман Таміла Василівна, завідувач кафедри педіатрії та медичної генетики Буковинського державного медичного університету, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

3. Секретар спеціалізованої вченої ради К 76.600.02 кандидат медичних наук Тимофійчук Інга Романівна, доцент кафедри фізіології Буковинського державного медичного університету, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

4. Доктор медичних наук, професор Безруков Леонід Олексійович, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

5. Доктор медичних наук, професор Волосянко Андрій Богданович, Івано-Франківський національний медичний університет, завідувач кафедри дитячих хвороб з курсом дитячих інфекційних захворювань, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

6. Доктор медичних наук, професор Годованець Юлія Дмитрівна, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри акушерства, гінекології та перинатології, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

7. Доктор медичних наук, професор Гудима Арсен Арсенович, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського», завідувач кафедри екстреної медичної допомоги і медицини катастроф з курсом військової підготовки, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

8. Доктор медичних наук, професор Заморський Ігор Іванович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри фармакології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

9. Доктор медичних наук, професор Каблукова Олена Кас’янівна, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, професор кафедри педіатрії №1, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

10. Доктор медичних наук, професор Колоскова Олена Костянтинівна, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

11. Доктор медичних наук, професор Коновчук Віктор Миколайович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри анестезіології та реаніматології, спеціальність патологічна фізіологія -14.03.04.

12. Доктор медичних наук, професор Нечитайло Юрій Миколайович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

13. Доктор медичних наук, професор Пішак Василь Павлович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри медичної біології, генетики та фармацевтичної ботаніки, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

14. Доктор медичних наук, професор Роговий Юрій Євгенович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

15. Доктор медичних наук, професор Свірський Олександр Олександрович, Одеський національний медичний університет, професор кафедри загальної і клінічної патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

16. Доктор медичних наук, професор Ткачук Світлана Сергіївна, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

17. Доктор медичних наук, професор Федорців Ольга Євгенівна, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського», завідувач кафедри педіатрії, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

18. Доктор медичних наук, професор Хара Марія Романівна, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, професор кафедри, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
які подає до спеціалізованої вченої ради
здобувач наукового ступеня

1. Заява на ім’я голови спеціалізованої вченої ради з проханням прийняти дисертацію до розгляду, в якій необхідно зазначити, чи вперше захищається ця дисертація.

2. Клопотання-характеристика керівника відповідного державного органу, якщо здобувач наукового ступеня обіймає посаду державного службовця.

3. Засвідчена печаткою установи за основним місцем роботи або навчання ксерокопія першої сторінки паспорта здобувача (2 прим.).

4. Особовий листок з обліку кадрів із відомостями, чинними на час подання дисертації до розгляду, засвідчений відділом кадрів за основним місцем роботи, з фотокарткою, засвідченою печаткою установи (2 прим.).

5. Засвідчена нотаріально копія диплома про повну вищу освіту. Якщо документ про вищу освіту виданий навчальним закладом іноземної держави, то додатково подаються нотаріально засвідчені: переклад документа українською мовою, копія довідки про визнання іноземного документа про освіту, виданої Міністерством освіти і науки України.
У разі зміни здобувачем прізвища додається нотаріально засвідчена копія документа про зміну прізвища.
Зазначені документи подаються у 2 примірниках.

6. Засвідчене підписами і печаткою установи посвідчення про складені кандидатські іспити за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 1999 р. № 309 «Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів» (для здобувачів наукового ступеня кандидата наук), або  засвідчене підписом і печаткою  установи посвідчення за формою, яка діяла на час складання останньогокандидатського іспиту.

7. Засвідчена в установленому порядку копія наказу про зарахування до аспірантури (для здобувача наукового ступеня кандидата наук, який навчався в аспірантурі).

8. Висновок установи, в якій виконувалась дисертація, та установи, до якої був прикріплений здобувач (2 прим.).
Висновок оформлюється як витяг з протоколу засідання кафедри (міжкафедрального семінару, лабораторії, відділу), підписується завіду­вачем кафедри (керівником семінару, лабораторії, відділу), як правило, докто­ром наук, затверджується керівником установи і скріплюється печат­кою. У висновку поряд з іншими аспектами характеристики дисертації та особистості здобувача має бути зазначено, ким і коли була затверджена тема дисертації, визначено конкретний персональний внесок здобувача до всіх наукових праць, опублікованих із співавторами. Висновок повинен містити відомості щодо проведення біоетичної експертизи дисертаційних досліджень (для здобувачів наукових ступенів з медичних, біологічних та ветеринарних наук).
Висновок чинний протягом 1 року з дня його затвердження до моменту подання дисертації до розгляду у спеціалізовану вчену раду.

9. Відгук наукового керівника, засвідчений печаткою установи, в якій він працює.

10. Дисертація, оформлена згідно з вимогами, викладеними в «Основних вимогах до дисертацій та авторефератів дисертацій», у кількості примірників, необхідних для передавання   на збереження до Національної бібліо­теки України ім. В.І. Вернадського, до бібліотеки установи, де ство­рено спеціалізовану вчену раду, для відправки опонентам.

11. Автореферат дисертації, оформлений згідно з вимогами, викладеними в розділі 5 «Основних вимог до дисертацій та авторефератів дисертацій», у 2 примірниках. Усі примірники автореферату підписуються автором на обкладинці (форма 6).

12. Перераховані в авторефераті монографії, брошури, описи авторських свідоцтв (копії), статті (відбитки або копії), тексти депонованих та анотованих у журналах рукописів наукових праць, тези доповідей (копії) – в 1 прим. У випадку подання копій наукових праць на них повинні бути зазначені точні і повні вихідні дані відповідних видань. Копії наукових праць подають на паперовому носії і засвідчують підписом вченого секретаря та печаткою установи.

13. Файл з текстом автореферату. Ім’я файла aref.rtf (2 прим. на 2 дискетах).

14. Файли з текстом дисертації на дискетах для передавання до Українського інституту науково-технічної та економічної інформації. Імена файлів dis1.rtf, dis2.rtf, … (1 комплект дискет, кількість яких залежить від обсягу дисертації).

15. Чотири поштові картки з марками та вказаними адресами здобувача (2 картки) та спецради (2 картки). На зворотному боці поштових карток у верхньому кутку пишуть прізвище, ім’я, по батькові здобувача, галузь науки та науковий ступінь, на який він претендує.

Примітка:

У документах іноземного громадянина його повне ім’я та прізвище повинні наводитися в тому порядку, в якому вони записані в іноземному паспорті.


м. Чернівці, Театральна площа, 2, 4-й поверх, телефон - 0372-553754, E-mail - specrada@bsmu.edu.ua

Графік роботи : працює щоденно, крім вихідних з 9.30 год. до 18.00

Список членів спеціалізованої вченої ради К 76.600.01
Буковинського державного медичного університету
Міністерства охорони здоров'я України
з правом
прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій
на здобуття наукового ступеня кандидата наук

14.03.04 – патологічна фізіологія, 14.01.10 – педіатрія

1. Голова спеціалізованої вченої ради чл.-кор. АПН України доктор медичних наук, професор Пішак Василь Павлович, завідувач кафедри медичної біології, генетики та фармацевтичної ботаніки БДМУ, спеціальність нормальна фізіологія -14.03.03.

2. Заступник голови спеціалізованої вченої ради доктор медичних наук, професор Сорокман Таміла Василівна, завідувач кафедри педіатрії та медичної генетики Буковинського державного медичного університету, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

3. Секретар спеціалізованої вченої ради кандидат медичних наук Тимофійчук Інга Романівна, доцент кафедри фізіології Буковинського державного медичного університету, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

4. Доктор медичних наук, професор Безруков Леонід Олексійович, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

5. Доктор медичних наук, професор Боднар Борис Миколайович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри дитячої хірургії та отоларингології, дитяча хірургія -14.01.09.

6. Доктор медичних наук, професор Заморський Ігор Іванович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри фармакології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

7. Доктор медичних наук, професор Каблукова Олена Кас’янівна, Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова, завідувач кафедри педіатрії №1, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

8. Доктор медичних наук, професор Колоскова Олена Костянтинівна, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

9. Доктор медичних наук, професор Коновчук Віктор Миколайович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри анестезіології та реаніматології, спеціальність патологічна фізіологія -14.03.04.

10. Доктор медичних наук, професор Нечитайло Юрій Миколайович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

11. Доктор медичних наук, професор Роговий Юрій Євгенович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

12. Доктор медичних наук, професор Свірський Олександр Олександрович, Одеський державний медичний університет, професор кафедри загальної і клінічної патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

13. Доктор медичних наук, професор Ткачук Світлана Сергіївна, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

14. Доктор медичних наук, професор Файфура Василь Васильович, Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, професор кафедри патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

15. Доктор медичних наук, професор Федорців Ольга Євгенівна, Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, завідувач кафедри педіатрії, спеціальність педіатрія - 14.01.10.

16. Доктор медичних наук, професор Хара Марія Романівна, Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, завідувач кафедри патологічної фізіології, спеціальність патологічна фізіологія - 14.03.04.

17. Доктор медичних наук, професор Юрцева Алла Петрівна, Івано-Франківський національний медичний університет, завідувач кафедри пропедевтики дитячих хвороб, спеціальність педіатрія - 14.01.10.


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
які подає до спеціалізованої вченої ради
здобувач наукового ступеня

1. Заява на ім’я голови спеціалізованої вченої ради з проханням прийняти дисертацію до розгляду, в якій необхідно зазначити, чи вперше захищається ця дисертація.

2. Клопотання-характеристика керівника відповідного державного органу, якщо здобувач наукового ступеня обіймає посаду державного службовця.

3. Засвідчена печаткою установи за основним місцем роботи або навчання ксерокопія першої сторінки паспорта здобувача (2 прим.).

4. Особовий листок з обліку кадрів із відомостями, чинними на час подання дисертації до розгляду, засвідчений відділом кадрів за основним місцем роботи, з фотокарткою, засвідченою печаткою установи (2 прим.).

5. Засвідчена нотаріально копія диплома про повну вищу освіту. Якщо документ про вищу освіту виданий навчальним закладом іноземної держави, то додатково подаються нотаріально засвідчені: переклад документа українською мовою, копія довідки про визнання іноземного документа про освіту, виданої Міністерством освіти і науки України.
У разі зміни здобувачем прізвища додається нотаріально засвідчена копія документа про зміну прізвища.
Зазначені документи подаються у 2 примірниках.

6. Засвідчене підписами і печаткою установи посвідчення про складені кандидатські іспити за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 1999 р. № 309 «Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів» (для здобувачів наукового ступеня кандидата наук), або  засвідчене підписом і печаткою  установи посвідчення за формою, яка діяла на час складання останньогокандидатського іспиту.

7. Засвідчена в установленому порядку копія наказу про зарахування до аспірантури (для здобувача наукового ступеня кандидата наук, який навчався в аспірантурі).

8. Висновок установи, в якій виконувалась дисертація, та установи, до якої був прикріплений здобувач (2 прим.).
Висновок оформлюється як витяг з протоколу засідання кафедри (міжкафедрального семінару, лабораторії, відділу), підписується завіду­вачем кафедри (керівником семінару, лабораторії, відділу), як правило, докто­ром наук, затверджується керівником установи і скріплюється печат­кою. У висновку поряд з іншими аспектами характеристики дисертації та особистості здобувача має бути зазначено, ким і коли була затверджена тема дисертації, визначено конкретний персональний внесок здобувача до всіх наукових праць, опублікованих із співавторами. Висновок повинен містити відомості щодо проведення біоетичної експертизи дисертаційних досліджень (для здобувачів наукових ступенів з медичних, біологічних та ветеринарних наук).
Висновок чинний протягом 1 року з дня його затвердження до моменту подання дисертації до розгляду у спеціалізовану вчену раду.

9. Відгук наукового керівника, засвідчений печаткою установи, в якій він працює.

10. Дисертація, оформлена згідно з вимогами, викладеними в «Основних вимогах до дисертацій та авторефератів дисертацій», у кількості примірників, необхідних для передавання   на збереження до Національної бібліо­теки України ім. В.І. Вернадського, до бібліотеки установи, де ство­рено спеціалізовану вчену раду, для відправки опонентам.

11. Автореферат дисертації, оформлений згідно з вимогами, викладеними в розділі 5 «Основних вимог до дисертацій та авторефератів дисертацій», у 2 примірниках. Усі примірники автореферату підписуються автором на обкладинці (форма 6).

12. Перераховані в авторефераті монографії, брошури, описи авторських свідоцтв (копії), статті (відбитки або копії), тексти депонованих та анотованих у журналах рукописів наукових праць, тези доповідей (копії) – в 1 прим. У випадку подання копій наукових праць на них повинні бути зазначені точні і повні вихідні дані відповідних видань. Копії наукових праць подають на паперовому носії і засвідчують підписом вченого секретаря та печаткою установи.

13. Файл з текстом автореферату. Ім’я файла aref.rtf (2 прим. на 2 дискетах).

14. Файли з текстом дисертації на дискетах для передавання до Українського інституту науково-технічної та економічної інформації. Імена файлів dis1.rtf, dis2.rtf, … (1 комплект дискет, кількість яких залежить від обсягу дисертації).

15. Чотири поштові картки з марками та вказаними адресами здобувача (2 картки) та спецради (2 картки). На зворотному боці поштових карток у верхньому кутку пишуть прізвище, ім’я, по батькові здобувача, галузь науки та науковий ступінь, на який він претендує.

Примітка:

У документах іноземного громадянина його повне ім’я та прізвище повинні наводитися в тому порядку, в якому вони записані в іноземному паспорті.


м. Чернівці, Театральна площа, 2, 4-й поверх, телефон - 0372-553754, E-mail - specrada@bsmu.edu.ua

Графік роботи : працює щоденно, крім вихідних з 9.30 год. до 18.00

Список членів спеціалізованої вченої ради К 76.600.01
Буковинського державного медичного університету
Міністерства охорони здоров'я України
з правом
прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій
на здобуття наукового ступеня кандидата наук
зі спеціальності 14.01.03 – хірургія.

1. Голова спеціалізованої вченої ради
Доктор медичних наук, професор Іващук Олександр Іванович, проректор з наукової роботи, професор кафедри хірургії та урології Буковинського державного медичного університету, спеціальність хірургія - 14.01.03.

2. Заступник голови спеціалізованої вченої ради
Доктор медичних наук, професор Польовий Віктор Павлович, завідувач кафедри загальної хірургії Буковинського державного медичного університету, спеціальність хірургія - 14.01.03.

3. Секретар спеціалізованої вченої ради
Доктор медичних наук Шкварковський Ігор Володимирович, доцент кафедри хірургії та урології Буковинського державного медичного університету, спеціальність хірургія - 14.01.03.

4. Доктор медичних наук, доцент Білоокий В’ячеслав Васильович, Буковинський державний медичний університет, доцент кафедри хірургії та очних хвороб, спеціальність хірургія – 14.01.03.

5. Доктор медичних наук, професор Василюк Михайло Дмитрович, Івано-Франківський національний медичний університет, професор кафедри факультетської хірургії, спеціальність хірургія – 14.01.03.

6. Доктор медичних наук, професор Гощинський Володимир Броніславович, Державний вищий навчальний заклад «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського» МОЗ України, завідувач кафедри поліклінічної справи та сімейної медицини з медичною технікою, спеціальність хірургія – 14.01.03.

7. Доктор медичних наук, професор Гринчук Федір Васильович, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри хірургії та очних хвороб, спеціальність хірургія - 14.01.03.

8. Доктор медичних наук, професор Іфтодій Андріан Георгійович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри хірургії та урології, спеціальність хірургія - 14.01.03.

9. Доктор медичних наук, професор Кулачек Федір Григорович, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри загальної хірургії, спеціальність хірургія – 14.01.03.

10. Доктор медичних наук, професор Полянський Ігор Юлійович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри хірургії та очних хвороб, спеціальність хірургія - 14.01.03.

11. Доктор медичних наук, професор Сенютович Роман Васильович, Буковинський державний медичний університет, завідувач кафедри онкології та радіології, спеціальність хірургія – 14.01.03.

12. Доктор медичних наук, професор Сидорчук Руслан Ігорович, Буковинський державний медичний університет, професор кафедри загальної хірургії, спеціальність хірургія – 14.01.03.

13. Доктор медичних наук, професор Шапринський Володимир Олександрович, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, завідувач кафедри госпітальної хірургії, спеціальність хірургія – 14.01.03.

14. Доктор медичних наук, професор Шідловський Віктор Олександрович, Державний вищий навчальний заклад «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського» МОЗ України, завідувач кафедри загальної та оперативної хiрургiї з топографiчною анатомiєю, травматологiєю та ортопедiєю, спеціальність хірургія - 14.01.03.

15. Доктор медичних наук, професор Хіміч Сергій Дмитрович, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, професор кафедри загальної хірургії, спеціальність хірургія – 14.01.03.


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,

ЯкІ подає до спеціалізованої вченоЇ ради
здобувач наукового ступеня

1. Заява на ім’я голови спеціалізованої вченої ради з проханням прийняти дисертацію до розгляду, в якій необхідно зазначити, чи вперше захищається ця дисертація.

2. Клопотання-характеристика керівника відповідного державного органу, якщо здобувач наукового ступеня обіймає посаду державного службовця.

3. Засвідчена печаткою установи за основним місцем роботи або навчання ксерокопія першої сторінки паспорта здобувача (2 прим.).

4. Особовий листок з обліку кадрів із відомостями, чинними на час подання дисертації до розгляду, засвідчений відділом кадрів за основним місцем роботи, з фотокарткою, засвідченою печаткою установи (2 прим.).

5. Засвідчена нотаріально копія диплома про повну вищу освіту. Якщо документ про вищу освіту виданий навчальним закладом іноземної держави, то додатково подаються нотаріально засвідчені: переклад документа українською мовою, копія довідки про визнання іноземного документа про освіту, виданої Міністерством освіти і науки України.
У разі зміни здобувачем прізвища додається нотаріально засвідчена копія документа про зміну прізвища.
Зазначені документи подаються у 2 примірниках.

6. Засвідчене підписами і печаткою установи посвідчення про складені кандидатські іспити за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 1999 р. № 309 «Про затвердження Положення про підготовку науково-педагогічних і наукових кадрів» (для здобувачів наукового ступеня кандидата наук), або  засвідчене підписом і печаткою  установи посвідчення за формою, яка діяла на час складання останньогокандидатського іспиту.

7. Засвідчена в установленому порядку копія наказу про зарахування до аспірантури (для здобувача наукового ступеня кандидата наук, який навчався в аспірантурі).

8. Висновок установи, в якій виконувалась дисертація, та установи, до якої був прикріплений здобувач (2 прим.).
Висновок оформлюється як витяг з протоколу засідання кафедри (міжкафедрального семінару, лабораторії, відділу), підписується завіду­вачем кафедри (керівником семінару, лабораторії, відділу), як правило, докто­ром наук, затверджується керівником установи і скріплюється печат­кою. У висновку поряд з іншими аспектами характеристики дисертації та особистості здобувача має бути зазначено, ким і коли була затверджена тема дисертації, визначено конкретний персональний внесок здобувача до всіх наукових праць, опублікованих із співавторами. Висновок повинен містити відомості щодо проведення біоетичної експертизи дисертаційних досліджень (для здобувачів наукових ступенів з медичних, біологічних та ветеринарних наук).
Висновок чинний протягом 1 року з дня його затвердження до моменту подання дисертації до розгляду у спеціалізовану вчену раду.

9. Відгук наукового керівника, засвідчений печаткою установи, в якій він працює.

10. Дисертація, оформлена згідно з вимогами, викладеними в «Основних вимогах до дисертацій та авторефератів дисертацій», у кількості примірників, необхідних для передавання   на збереження до Національної бібліо­теки України ім. В.І. Вернадського, до бібліотеки установи, де ство­рено спеціалізовану вчену раду, для відправки опонентам.

11. Автореферат дисертації, оформлений згідно з вимогами, викладеними в розділі 5 «Основних вимог до дисертацій та авторефератів дисертацій», у 2 примірниках. Усі примірники автореферату підписуються автором на обкладинці (форма 6).

12. Перераховані в авторефераті монографії, брошури, описи авторських свідоцтв (копії), статті (відбитки або копії), тексти депонованих та анотованих у журналах рукописів наукових праць, тези доповідей (копії) – в 1 прим. У випадку подання копій наукових праць на них повинні бути зазначені точні і повні вихідні дані відповідних видань. Копії наукових праць подають на паперовому носії і засвідчують підписом вченого секретаря та печаткою установи.

13. Файл з текстом автореферату. Ім’я файла aref.rtf (2 прим. на 2 дискетах).

14. Файли з текстом дисертації на дискетах для передавання до Українського інституту науково-технічної та економічної інформації. Імена файлів dis1.rtf, dis2.rtf, … (1 комплект дискет, кількість яких залежить від обсягу дисертації).

15. Чотири поштові картки з марками та вказаними адресами здобувача (2 картки) та спецради (2 картки). На зворотному боці поштових карток у верхньому кутку пишуть прізвище, ім’я, по батькові здобувача, галузь науки та науковий ступінь, на який він претендує.

Примітка:

У документах іноземного громадянина його повне ім’я та прізвище повинні наводитися в тому порядку, в якому вони записані в іноземному паспорті.


м. Чернівці, Театральна площа, 2, 4-й поверх, телефон - 0372-553754, E-mail - specrada@bsmu.edu.ua

Графік роботи : працює щоденно, крім вихідних з 9.30 год. до 18.00

Неділя, 09 грудня 2012 22:51

Медичні центри

Медичні центри

Обласний Центр ендоурології та літотрипсії

Обласний Центр малоінвазивної хірургії та гінекології

Університетський стоматологічний центр

Навчально-практичний тренінговий центр сучасних технологій перинатальної медицини