Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

19 червня
Амоші М.Я.
Арабаджі М.І.
Гребенюк В.І.
Постевка І.Д.
Рубанець П.Г.
Степанчук В.В.

20 червня
Гарбашевська П.П.
Дроник Т.А.
Крук Т.В.
Шостенко А.А.

21 червня
Годованець О.С.
Кулачек Ф.Г.
Русіна С.М.
Чернецька М.М.

22 червня
Бондаренко О.В.

23 червня
Малкович Н.М.
Панкевич М.М.

24 червня
Іващук С.І.
Василик А.С.
Горда І.Г.
Жук О.О.
Макарова О.В.
Присяжнюк П.В.
Ревуцька Г.С.

25 червня
Булезюк О.В.
Боєчко В.Ф.

26 червня
Дікал М.В.
Дорубець А.Д.
Пашковська Н.В.
Савчук О.Т.
Сметанюк О.М.

27 червня
Івасюк С.Н.
Бурянчук Л.О.
Костенюк С.В.

28 червня
Боднараш С.Г.
Присташ Н.М.
Стрежак Т.Р.

29 червня
Задорожна О.В.
Лопушинська І.В.

30 червня
Булик Р.Є.
Житар М.О.
Коротун О.П.
Лапа Г.М.
Мироник О.В.
Смандич В.С.

Семінар-нарада завідувачів кафедрами мовознавчих дисциплін медичних вишів України – нові перспективи співпраці

Четвер, 20 вересня 2012 00:00

Близько сорока фахівців дисциплін мовознавчого циклу з усіх медичних навчальних закладів України зібралося у стінах Івано-Франківського національного медичного університету 20-21 вересня, де на кафедрі мовознавства було проведено семінар-нараду завідувачів кафедр (курсів) української, латинської та іноземних мов. Буковинський державний медичний університет на цьому зібранні представляли професор Василь Чебан, доценти Олександр Рак, Валентина Синиця, Лариса Шутак. Основною тематикою семінару-наради стало “Впровадження інноваційних особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у викладанні мовознавчих дисциплін”.

З привітанням до учасників семінару-наради звернулася професор Ганна Ерстенюк перший проректор Івано-Франківського національного медичного університету, а з першою доповіддю на пленарному засіданні виступив професор Іван Вітенко, директор Центрального методичного кабінету з вищої медичної освіти МОЗ України.

На секційних засіданнях розглядалися особливості викладання мовознавчих дисциплін у різних медичних навчальних закладах України. Неодноразово зазначалося, що науково-педагогічна діяльність вимагає пошуку нових методичних і методологічних підходів у процесі формування компетенції майбутнього лікаря. А для цього необхідно впроваджувати інформаційно-комунікативні інноваційні технології, які інтенсифікують процес навчання, підвищують його ефективність.

Представники БДМУ поділилися позитивним досвідом впровадження комп’ютерних та Інтернет-технологій у навчальний процес. Зокрема, йшлося про ефективний досвід проведення дистанційних семінарів з української мови на підготовчому відділенні університету; про активне запровадження системи дистанційного навчання “Moodle”, перевагами якої є гнучкість, модульність, інформативність, поєднання з іншими видами діяльності, масовість, рентабельність, соціальність, інтернаціональність. Також наголошувалося, що одним із методів активізації заняття є використання проектної методики, що підвищує активність студентів, формує вміння самостійно творчо мислити, обирати різні рішення тощо.

Ще одним важливим питанням семінару-наради стало обговорення остаточної версії національних підручників з дисциплін  “Латинська мова та основи фармацевтичної термінології” та “Іноземні мови (англійська, німецька, французька) за професійним спрямуванням”. До слова, чимало викладачів кафедри іноземних мов БДМУ є співавторами національних підручників із вищеназваних дисциплін. Обговорювалася також концепція створення національного підручника з “Української мови за професійним спрямуванням”. Не залишилися поза увагою типові програми з мовознавчих дисциплін, які змінюються та модернізуються у зв’язку з уведенням тимчасового положення про Болонську систему. Учасники семінару продуктивно і творчо попрацювали, ухвалили відповідні рішення і пропозиції для подальшого опрацювання МОЗ і МОН, молоді та спорту України.

На підсумковому засіданні, обговоривши доповіді та звіти керівників секцій, завідувач кафедри мовознавства Івано-Франківського медуніверситету професор Роман Голод подякував усім присутнім за активність, конструктивність у прийнятті рішень, високу продуктивність семінару-наради і зазначив, що такі форуми підвищують ефективність навчального процесу і позитивно впливають на творче співробітництво.

Прочитано 1836 разів Останнє редагування Понеділок, 10 грудня 2012 16:51