Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

22 лютого
Гуменна А.В.
Цисар Ю.В.

23 лютого

Гавалешко В.П.
Гайдуков В.А.
Мазур О.О.
Тарасюк В.І.
Филип У.Я.
Чорноус В.О.

24 лютого

Коваленко С.В.
Токар О.М.

25 лютого

Акентьєв С.О.
Буряк О.Г.
Калуцький І.В.

26 лютого

Кушнір А.М.
Лугова Т.Д.
Малєй І.В.
Руснак Ю.М.

27 лютого

Боштан Ю.М.
Денисенко О.І.
Попадюк Т.В.
Тащук В.К.

28 лютого

Візнюк І.Д.

1 березня

Врублєвська А.С.
Задерей С.І.
Кірошко І.С.
Кузьо О.О.
Сохацький В.М.

2 березня

Крупко О.В.

3 березня

Василашко М.І.
Карвацька Ю.П.
Купчанко К.П.

4 березня

Басараба Р.Ю.
Блажієвська О.М.
Воловідник М.В.
Гараздюк М.С.
Герман П.Л.
Д’яченко Т.М.
Кравчук С.Ю.
Кропельницька Ю.В.
Рябий С.І.
Семенюк Т.О.

5 березня

Горицький Я.В.
Запаранюк С.А.
Курікеру М.А.

6 березня

Гладерук Н.М.
Гончарук Р.І.
Кашул М.О.
Кишкан І.Г.
Кричун І.І.

7 березня

Вахнован Л.В.
Левицька С.А.
Руснак І.Г.
Сальніков О.Л.
Слободян О.О.
Степан В.Т.

8 березня

Островська-Гомон О.Б.

9 березня

Маковей Д.І.
Остафійчук В.В.

Студенти БДМУ відвідали вихованців Чернівецького ДНЗ №37

П'ятниця, 02 листопада 2018 10:17
Студенти БДМУ відвідали вихованців Чернівецького ДНЗ №37

26 жовтня з нагоди Всесвітнього дня людей з вадами мовлення студенти медичного факультету №2

(15 група 2 курсу, куратор – асистент кафедри внутрішньої медицини та інфекційних хвороб, к.мед.н. Гончарук Людмила Михайлівна) провели благодійну акцію для діток-вихованців Дошкільного навчального закладу №37.

Студенти відвідали дитячий садочок та подарували малечі розвиваючі іграшки. Дітки з радістю спілкувалися зі студентами, грали у різноманітні ігри.

Відзначення Всесвітнього дня людей з вадами мовлення має на меті акцентувати увагу на проблемі підтримки таких людей у суспільстві. Варто пам’ятати, що мовлення – це основа людського розуму, від якого залежить засвоєння інформації, налагодження соціальних контактів. За даними статистики, на жаль, число мовних розладів зростає з року в рік, у зв’язку з цим актуальність проблем корекції мовних порушень у дітей вже набуває глобального характеру. Найбільш часто мовні розлади проявляються в дитячому віці. До важких форм патологій мовленнєвої організації відносяться деякі види заїкання, дизартрія, алалія. Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння його батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини. Сучасні дослідження фізіологів підтверджують існування зв’язку між розвитком дрібної моторики руки та структур мозку. В роботах В.М. Бехтерева є висновки про те, що маніпуляції рук впливають на функціонування центральної нервової системи, розвиток мовлення. Прості рухи кистей допомагають зняти загальну напругу, а також власне з рук, розслаблюють губи, що сприяє покращенню вимови звуків, розвитку мовлення дитини. Дослідження М.М Кольцової показали, що кожен палець руки має своє представництво у корі великих півкуль головного мозку. Розвиток рухів пальців передує появі артикуляції складів. Таким чином мовлення перебуває в прямій залежності від розвитку дрібної моторики руки.

Прочитано 276 разів