Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

11 березня
Антонюк О.П.
Боднар Б.М.
Війчук М.М.
Гулей Л.О.
Зорій Н.І.
Лаврів Л.П.
Савіцький В.В.

12 березня
Головко Д.В.
Голяр О.І.
Салваноглу М.М.

13 березня
Остапчук М.І.

14 березня
Вітковський О.О.
Гаращук І.І.
Плешко В.В.
Смоленцева А.Г.

15 березня
Бессараб М.Ю.
Кицюк Ю.Р.
Скрипник Н.І.
Скулеба В.Д.

16 березня
Іфтодій А.Г.
Бакун О.В.
Марчук І.С.
Семисюк А.М.
Сем’янів І.О.

17 березня
Бойчук Т.М.
Козак Н.В.
Турубарова-Леунова Н.А.

18 березня
Геруш О.В.
Подтикалова Т.В.

19 березня
Бродовський С.П.
Зорій А.А.
Кривецький В.В.
Олар О.І.
Паньків І.В.
Семенюк Ф.І.

20 березня
Оліник О.Ю.

21 березня
Віцелару Л.К.
Ядуков В.В.

22 березня
Коржан О.П.
Ревуцька І.В.

23 березня
Ровінський О.О.
Томаш Л.М.

24 березня
Амеліна Т.М.
Білава Ю.М.
Калуцька Н.І.
Попова І.С.
Соломатіна Н.Р.

25 березня
Дудка І.В.
Кметь Т.І.
Мельник М.С.

26 березня
Дорошко В.А.
Окрепка Г.М.
Паламар А.О.
Стахова Т.С.

Фахівець БДМУ пройшов навчання у професора з Іспанії

Понеділок, 10 грудня 2018 15:59

Упродовж 23-24 листопада асистент кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії БДМУ Павло Петрович Перебийніс пройшов авторський курс доктора Рубена Даво «Концепції вилицевих імплантатів Zygoma».

 

Доктор Рубен Даво – завідувач кафедри щелепно-лицевої хірургії та імплантології міжнародного госпіталю Medimar International Hospital в Аліканті (Іспанія); почесний професор кафедри гістології та анатомії медичного факультету Університету Мігеля Ернандеса; директор Davo Instutute при міжнародному госпіталі Medimar в Алікаенте).

Це багатогранна методика, завдяки якій пацієнтам з вираженою атрофією верхньої щелепи можна запропонувати лікування з негайним навантаженням і комфортне постійне протезування навіть у випадках, коли імплантація здавалася неможливою.

Курс включав серію «живих» операцій, практикум на кадавері та лекційну частину, після яких Павло Петрович впевнено застосував концепцію установки вилицевих імплантатів.

Отримані знання будуть використовуватися для поповнення знань з нових технологій та методів у процесі лікування та викладання; дозволять значно збільшити можливість і мотивацію до- та післядипломному етапах освіти, розширити контингент, скоротити час і підвищити ефективність освітнього процесу з подальшим розповсюдження отриманої конкретної інформації в Україні на семінарах та переривчастих курсах, у відкритих дискусіях, під час проведення науково-педагогічних конференцій та круглих столів; використання нового матеріалу в лекційному курсі, при проведенні практичних та семінарських занять зі студентами, магістрантами, аспірантами, клінічними ординаторами, інтернами та лікарями-слухачами; імплементація нових методів лікування у навчально-педагогічний процес.

Прочитано 237 разів