Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

21 листопада
Данилишин Т.М.
Швець В.І.
Шинкура В.М.
Яковичук Н.Д.

22 листопада
Пендерецька О.М.
Шульгіна В.В.

23 листопада
Сандецька Р.В.
Фрунза К.Д.

24 листопада
Андрієць О.А.
Андрущак М.О.
Крічак Т.В.

25 листопада
Бірюк І.Г.
Телекі Я.М.
Чаплінська І.М.

26 листопада
Волощук Л.Г.
Кушнір О.В.
Мак Г.В.
Осипенко В.А.
Соломатіна Н.І.

27 листопада
Баранецький В.Д.
Караван Я.Р.
Карпюк Л.В.
Крокош Є.М.
Пенюк Л.М.
Флорескул Д.М.
Юрків О.І.

28 листопада
Александрюк В.М.
Грекул Є.М.

29 листопада
Кожокару В.І.

30 листопада
Донська Т.В.
Степанченко М.С.

1 грудня
Білик І.І.
Бербець А.М.
Власова О.В.

2 грудня
Звінчук Г.Й.
Никоряк Ю.В.
Сливка В.І.
Сорохан М.М.

3 грудня
Власик Л.І.
Щербініна С.А.

4 грудня
Баламутова М.І.
Боднарюк Г.П.
Ковтюк Н.І.
Когут С.А.
Плаксивий О.Г.
Плеш І.А.
Тирон Г.В.
Яцко Г.О.

5 грудня
Антофійчук І.Я.
Грачова Т.І.
Шлюсар О.І.

6 грудня
Безрук Т.О.
Габор С.Т.
Павлюк М.С.
Яворенко К.Ю.

Студенти БДМУ – одні з найкращих за результатами іспитів «Крок» у 2017 році

П'ятниця, 07 липня 2017 14:28
Студенти БДМУ – одні з найкращих за результатами іспитів «Крок» у 2017 році

Згідно з Положенням про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів «Медицина» і «Фармація»

(затвердженого наказом МОЗ України від 14.08.1998 № 251) ліцензійні інтегровані іспити (ЛІІ) фахівців з вищою освітою спеціальностей «Медицина» і «Фармація» призначені визначити відповідність показників якості медичної освіти державним стандартам вищої освіти та встановити мінімальний рівень професійної компетентності, потрібний для присвоєння кваліфікації фахівця відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня чи рівня вищої освіти.

Відповідно, вся система ліцензійних інтегрованих іспитів, що проваджується в українській медичній освітній сфері з 1999 року, є стандартизованим загальнонаціональним комплексом засобів діагностики рівня професійної компетентності та обов’язковим етапом атестації студентів-випускників, які навчаються за спеціальностями «Медицина» і «Фармація», та лікарів (провізорів), які проходять інтернатуру у вищих навчальних закладах. Тестові іспити (Крок 2 та Крок 3) складають студенти та лікарі (провізори)-інтерни після завершення навчання, і їхні результати враховуються відповідно до загальних вимог атестації при присвоєнні кваліфікації фахівця з вищою освітою, а також видачі дипломів і сертифікатів встановлених зразків.

Результати складання, особами що навчаються, ліцензійних інтегрованих іспитів для вищих медичних навчальних закладів та закладів післядипломної освіти є зовнішніми (незалежними та найбільш об’єктивними) індикаторами оцінки якості освіти, якості надання освітніх послуг та якості професійної компетентності випускників вищих медичних закладів, оскільки проводяться уповноваженим Міністерством охорони здоров’я України закладом – Державною організацією «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України».

За підсумками ліцензійних іспитів «Крок 2» та «Крок 3», що складають студенти-випускники спеціальностей «Медицина», «Стоматологія», «Фармація» та лікарі-інтерни, БДМУ багато років поспіль займає одні з перших місць серед вищих навчальних закладів України. У 2017 році результати виявились стабільно високими, як і у попередні роки, що вказує на планомірність, компетентність, фаховість та високий професіоналізм професорсько-викладацького складу університету щодо здійснення підготовки кваліфікованих медичних та фармацевтичних кадрів для потреб галузі охорони здоров’я.

Зокрема, успішно склали ліцензійний іспит «Крок 3.Загальна лікарська підготовка» 96,3% інтернів, що є четвертим результатом серед 20 вищих медичних навчальних закладів України (рис.1).

1 copy

Рис. 1. Результати складання основного тесту формату «Крок 3. Загальна лікарська підготовка» вітчизняними лікарями-інтернами у 2017 році.

Серед студентів-громадян України – 98,3 % студентів БДМУ склали ЛІІ «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» з-поміж 20 вищих медичних навчальних закладів України (рис.2) та серед студентів-іноземних громадян, що навчаються англійською мовою – 99,3% випускників склали ЛІІ «Krok 2. Medicine» з-поміж 18 вищих медичних навчальних закладів України (рис.2) – це подвійний другий результат.

Krok2 copy

Рис. 2. Результати складання ЛІІ «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» студентами-громадянами України у 2017 році 

 krokin

Рис. 3. Результати складання ЛІІ «Krok 2. Medicine» студентами-іноземцями у 2017 році 

97,8% випускників БДМУ спеціальності «Стоматологія» продемонстрували прекрасний результат, що дозволило університету знову обійняти другу сходинку серед 18 навчальних закладів України (рис. 4)

krokst

Рис. 4. Результати складання ЛІІ «Крок 2. Стоматологія» студентами-громадянами України у 2017 році 

Досить впевненим результатом, виявились підсумки проведення ЛІІ «Крок 2. Фармація» у поточному році. 94,6 % випускників спеціальності склали тестовий екзамен, що є п‘ятим результатом серед 15 вищих медичних (фармацевтичного) закладів України (рис.5).

krokfarm

Рис. 5. Результати складання ЛІІ «Крок 2. Фармація» студентами-громадянами України у 2017 році 

Хочеться відзначити, що відповідно до процедури складання ліцензійних іспитів у 2017 році було залучено поліцію охорони Національної поліції України для забезпечення порядку та громадської безпеки, а також здійснення контролю за наявністю заборонених технічних засобів в аудиторіях під час проведення ліцензійних іспитів. Університетські аудиторії, в яких проводились тестові іспити, були оснащені системами аудіо- відеоспостереження, та здійснювалась відеозйомка проведення іспитів. Представниками Центру тестування і поліцією не було зафіксовано жодного порушення процедури ЛІІ.

 

Матеріал підготовлено на підставі офіційно оприлюдненої інфографіки МОЗ України, що надана ДО «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при МОЗ України» Ткач Є.П.- завідувачем сектору моніторингу якості освіти та інформаційно-аналітичного забезпечення навчального відділу.

Прочитано 1181 разів Останнє редагування Четвер, 13 липня 2017 14:39