Буковинський державний медичний університет

  • Українська
  • English

Студентська канцелярія

м. Чернівці, Театральна площа, 2, 58002
тел. 55-93-19
stud_office@bsmu.edu.ua

Студентська канцелярія є структурним підрозділом університету, який відповідає за:

  • Формування, ведення та зберігання особових справ студентів всіх факультетів та коледжу.
  • Веде облік руху студентів по факультетах, курсах, формах навчання. Займається оформленням та видачею трудових книжок та довідок студентам про навчання.
  • Формує особові справи та списки студентів, яким призначена соціальна стипендія та передає їх до Управління праці та соціального захисту населення.
  • Готує та передає на зберігання в архів університету  особові справи випускників та відрахованих студентів, а також справи постійного строку зберігання.
  • Контролює правильність відомостей про рух студентів у банку даних комп’ютерної системи обліку руху студентів «Контингент».

Положення про студентську канцелярію БДМУ

Співробітики структурного підрозділу

Александрова Олена Петрівна

Завідувач студентської канцелярії


Профіль

Топольницька Тетяна Олександрівна

Діловод студентської канцелярії


Профіль

Дем'ян Людмила Михайлівна

Діловод


Профіль

Сиваненко Марія Геннадіївна

Діловод


Профіль

Графік роботи : 9:00 - 18:00

Актуальні новини

Студенти БДМУ розповіли про сезонні впливи

На запрошення Буковинського університету відбувся практично – орієнтований семінар на тему: “Сезонні впливи “. Захід провели: доктор філософії, Людмила Андрущак та студенти медичного факультету 2 […]

Мистецькі здобутки студентів БДМУ

Народний аматорський ансамбль пісні і танцю «Трембіта» – тріумфатор ІІІ Міжнародного конкурсу-фестивалю «У світлі Різдва-2025» Народний аматорський ансамбль пісні і танцю «Трембіта» гідно представив Буковинський […]

Професорка БДМУ стала експерткою МОНУ

Буковинський державний медичний університет вітає професорку кафедри соціальної медицини та організації охорони здоров’я Марію МАНДРИК-МЕЛЬНИЧУК, яка у результаті конкурсного відбору увійшла до команди експертів Міністерства […]