У Буковинському державному медичному університеті впроваджено використання в освітньому процесі системи «MOODLE» і реалізовано у вигляді серверу дистанційного навчання (moodle.bsmu.edu.ua). На сервері дистанційного навчання для кожної навчальної дисципліни створені електронні навчальні курси, які містять організаційно-методичні та навчально-довідкові блоки, а також засоби самоконтролю та перевірки знань студентів.
Організаційно-методичний блок електронного навчального курсу забезпечує умову щодо методичної організації самостійної роботи студента як при вивченні дисципліни в цілому (інформація щодо структури, цілі та змісту дисципліни, принципів оцінювання, календарних та тематичних планів занять, графіків консультацій, проміжних та підсумкових контролів), так і при підготовці до конкретного навчального заняття (інформація щодо актуальності теми заняття, його тривалості, навчальної мети, питання для самоконтролю, список рекомендованої навчальної літератури).
Навчально-довідковий блок складається із структурованих електронних навчальних матеріалів, зміст яких надає студенту теоретичні відомості з теми заняття у повному обсязі (презентації лекцій, «конспекти»). Мультимедійні можливості системи “MOODLE” дозволяють максимально унаочнити навчальний матеріал у вигляді навчальних таблиць, відео- та аудіороликів тощо. Це дає змогу посилити інтерес студентів до навчального матеріалу, покращити його засвоєння, а на практичному (семінарському) занятті оптимальніше використати відведений час. Крім того, мультимедійні ресурси дозволяють студентам вже на етапі підготовки до навчального заняття ознайомитися з 3D-анатомічними моделями, у відеорежимі побачити методики проведення клінічного чи лабораторно-інструментального обстеження пацієнта, хід виконання експериментів, оперативних втручань, прослухати аудіолекції.
Важливим етапом самостійної роботи студента є самоконтроль. Для цього в електронних навчальних курсах в кінці кожного тематичного розділу дисципліни створений елемент «Тестові завдання для самоконтролю», який дає можливість студенту пройти онлайн-тестування як з обмеження по часу (контролюючий режим), так и без нього (тренінговий режим). У тренінговому режимі студент має змогу перевірити відповідь на поточне завдання, а також отримати підказку. Тренінговий режим самоконтролю дозволяє студенту самостійно виявляти проблеми в структурі своїх знань та вживати заходів щодо їх ліквідації. Викладач має змогу перевірити результати тестування студентів, побачити кількість спроб та затрачений час, визначити найбільш «легкі» та «проблемні» для студентів тестові завдання. Останнє дозволяє викладачу напередодні проведення навчального заняття адаптувати план його проведення, а саме вірно визначити акценти як в розрізі групи, так і в розрізі конкретного студента, що дозволяє індивідуалізувати навчальний процес.
Шановні науковці, викладачі, аспіранти, студенти, усі, хто творить сучасну медичну науку! Щиро вітаємо вас із Днем науки в Україні — святом тих, хто шукає, досліджує, […]
20 травня 2025 року Палац «Академічний», вул. Шиллера, 11 Початок о 14:00 тематична експертна платформа «Зміна клімату: регіональні виклики та марафон адаптацій» У контексті глобальних […]
Clinical Case Discussion (CCD) – це інтерактивний інструмент навчання і розвитку клінічного мислення, який базується на колективному обговоренні клінічних кейсів, проведенні диференційної діагностики та підвищеннірозуміння […]