• Українська
  • English

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ

Безперервний професійний розвиток  лікарів і провізорів здійснюється протягом їх професійного життя як шляхом підвищення кваліфікації в закладах післядипломної освіти, на циклах: тематичного удосконалення, інформації та стажування, передатестаційної підготовки, а також самоосвіти, так і шляхом отримання другої освіти та іншими шляхами.

Відповідно до рішення ДАК від 27.06.2013 р., протокол № 105, ліцензований обсяг підвищення кваліфікації лікарів (провізорів) за базовими спеціальностями в університеті становить 2500 осіб на рік.

Щороку в університеті підвищують свою кваліфікацію лікарі різних спеціальностей, в тому числі з інших областей України. Для цього на кафедрах університету широко використовуються різноманітні сучасні методики навчання, активно впроваджуються в начальний процес сучасні стандарти та протоколи надання медичної допомоги хворим різного профілю, застосовуються елементи дистанційної освіти. З метою забезпечення основних потреб практичної охорони здоров’я у підготовці висококваліфікованих медичних кадрів в навчально-науковому інституті післядипломної освіти БДМУ щороку передбачено цикли спеціалізації за 13 спеціальностями, 34 передатестаційних цикли навчання та  174 цикли тематичного удосконалення. Для вдосконалення вмінь та практичних навиків лікарів-інтернів та лікарів-слухачів в університеті створений симуляційний центр, робота на базі якого стане невід’ємною частиною навчання на післядипломному етапі.

Пріоритетом розвитку системи післядипломної освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку фахівців до роботи та життєдіяльності в інформаційному суспільстві, зокрема створення системи дистанційного навчання, навчання на робочому місці, вільного доступу до медичної інформації, on-line лекцій провідних вітчизняних і зарубіжних спеціалістів. В університеті активно впроваджуються ці форми навчання, проведено більше десятка конференцій, семінарів, on-line лекцій.

Ключовим аспектом будь-якого навчання є його практична спрямованість. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних фахівців в розвинених країнах. Відпрацювання навичок на симуляторах та у віртуальних операційних має доведену ефективність, тому найближчим часом буде створена у нашому університеті на до- та післядипломному етапі підготовки лікарів.

Всі кафедри впровадили елементи дистанційної освіти при проведенні двотижневих циклів ТУ. Запровадження підготовки за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання дозволило розширити можливість доступу лікарів до якісної післядипломної освіти; збільшило кількість фахівців, які проходять навчання за програмами післядипломної освіти, з одночасним зменшенням витрат на навчання, проїзд і проживання; індивідуалізувало процес навчання відповідно до потреб, особливостей і можливостей слухачів; сформувало передумови для опанування слухачами навичок самостійної роботи.

Актуальні новини

«Загальна практика (сімейна медицина)» онлайн

Про особливості вивчення дисципліни «загальна практика (сімейна медицина)» про дистанційне навчання в умовах карантину розповідають співробітники кафедри сімейної медицини БДМУ

Хірургія онлайн

Дистанційне навчання – засіб реалізації процесу навчання, в основу якого покладено використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дають змогу навчатися на відстані без особистого […]

Безперервне дистанційне навчання в умовах карантину

Оскільки основною концепцією отримання медичної освіти є безперервність її отримання на всіх її етапах та переважно самостійне навчання спеціаліста, тому цілком актуальним в умовах карантину, […]