На сучасному етапі Україна проходить складний шлях інтеграції у європейську систему освіти,
де найпершим критерієм є якість підготовки фахівців. То ж всі вищі навчальні заклади, які планують серйозно заявити про себе у європейському освітньому просторі, вже давно стали на шлях максимально жорстких вимог до якості викладання, прозорості та об’єктивності системи оцінювання, відповідності знань студентів вимогам майбутньої професійної діяльності.
На Буковині одним з перших на цю дорогу ступив Вищий державний навчальний заклад України “Буковинський державний медичний університет”.
Останні 5 років в Університеті значно активізувалася робота по використанню найсучасніших інформаційний технологій у навчальному процесі. Зокрема, за допомогою віртуального навчального середовища на базі LMS «MOODLE», де розміщені електронні навчально-методичні матеріали з усіх дисциплін, які викладаються в університеті, в т.ч. англійською мовою, студенти можуть отримати всю необхідну навчальну інформацію, а також готуватися до інтегрованих ліцензійних іспитів.
Впровадження цієї системи в поєднанні з активною роботою колективу БДМУ дали дуже показові результати. Так, у рейтингу вищих медичних навчальних закладів України за результатами складання інтегрованих ліцензійних іспитів «Крок-1», «Крок-2», «Крок-3» БДМУ впевнено утримує лідерські позиції. А щодо якості викладання іноземним студентам, то в Індії, за результатами підтвердження кваліфікації, випускники БДМУ показали найкращі результати з усіх вишів колишнього СНД.
Такі результати діяльності закономірно викликають великий інтерес навчальних закладів медичного профілю у багатьох країнах світу. Зокрема узбецькі колеги з Самаркандського державного медичного інституту, з яким БДМУ у 2012 році підписав договір про співпрацю, активно вивчали наш досвід роботи з віртуальним навчальним середовищем «MOODLE».
У 2013 році начальник навчального відділу доц. Ходоровський В.М. та провідний фахівець відділу Мельничук О.М. перебували в Самаркандському державному медичному інституті, де проводили майстер-класи з питань впровадження та експлуатації віртуального навчального середовища на базі LMS «MOODLE». Ця робота була надзвичайно високо оцінена закордонними партнерами.
Співпраця між вузами продовжилася і по науковій лінії. Професор Полянська О.С. у листопаді 2014 року перебувала в Самаркандському державному медичному інституті, де працювала з студентською молоддю, проводила лекції та практичні заняття зі студентами, клінічними ординаторами та резидентами магістратури зі спеціальностей «Внутрішня медицина», «Кардіологія», «Фізіотерапія», «Медична реабілітація», «Лікувальна фізкультура». Вона також взяла участь в роботі науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальные проблемы медицинской реабилитации, физиотерапии и спортивной медицины», де виступила з доповіддю на пленарному засіданні та була головуючою на одній із секцій конференції. У конференції взяли участь більше 200 делегатів з різних країн світу.
На сьогоднішній день співпраця з узбецькими колегами в науковому та навчально-методичному напрямку продовжується.
У лютому 2016 року ректор БДМУ Бойчук Т.М. отримав листа, в якому ректор Самаркандського державного медичного інституту А.М. Шамсієв висловив подяку за взаємне ефективне партнерство між навчальними закладами, яке проявляється в плідному науковому і освітньому обміні досвідом, за постійну методичну та практичну допомогу з боку співробітників БДМУ.