СПІВПРАЦЯ ЗІ ШКОЛОЮ. З метою привернення уваги суспільства до гігієни рук як однієї з необхідних передумов збереження здоров’я дитини та попередження інфекційних захворювань Організацією Об’єднаних Націй і, зокрема, Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) 15 жовтня проголошено “Всесвітнім днем миття рук”.
Співробітниками кафедри гігієни та екології з цієї нагоди для учнів молодших класів Чернівецької гімназії №5 була проведена просвітницька акція “Чисті руки – запорука здоров’я”.
Вступну бесіду з дітьми провела керівник студентського наукового гуртка кафедри Оксана Кушнір, яка розповіла, що здоров’я починається з гігієни рук, адже саме вони найчастіше контактують з предметами, що нас оточують. У доступній формі вона розповіла про хвороби “брудних рук” та про те, яким чином вчені виявляють мікроорганізми у людському організмі, підсумувавши, що така проста гігієнічна процедура, як миття рук, здатна попередити потрапляння до організму шкідливих мікроорганізмів.
До санітарно-просвітницької роботи активно долучилися члени наукового гуртка кафедри гігієни та екології. Катерина Андрієвська підготувала цікаву презентацію на тему “Мікроби – корисні та шкідливі”. Дмитро Мельник під час презентації “Де живуть мікроби?” активно залучав учнів до дискусії та розповів як правильно мити руки. За сприяння кафедр гістології та ембріології, мікробіології та вірусології студенти мали можливість продемонструвати на табличних матеріалах у збільшеному вигляді деякі віруси та мікроорганізми, живильні середовища, пробірки для забору біоматеріалів, що викликало жвавий інтерес учнів. За допомогою гуртківців усі бажаючі могли розглянути під мікроскопом кілька мікропрепаратів. Студентка Уляна Шкрібляк провела вікторину для закріплення дітьми засвоєного матеріалу. В кінці акції класні керівники подякували за цікаву інформацію, а учні 4-А класу продекламували театралізований вірш “Поросятко захворіло, бо ніколи рук не мило…”.
Завдяки продуктивній співпраці адміністрації школи та кафедри гігієни та екології акцію було проведено на належному організаційно-методичному рівні.