З середини XX ст. Дж. С’юпером розроблялася теорія «професійної зрілості»,
що набула великої популярності за кордоном. Згідно цієї теорії «етап зростання» охоплює період від народження до 14 років. У цей період діти в іграх програють різні ролі, випробовують себе в різних заняттях, з’ясовують, що їм подобається і що добре виходить. У них з’являються певні інтереси, які можуть вплинути на майбутню професійну кар’єру. Тому викладачі кафедри медичної та фармацевтичної хімії важливим елементом профорієнтаційної роботи вважають поінформованість про світ професій дітей на «етапі зростання».
Одним з елементів навчання, який дозволяє викликати зацікавленість та захопленість хімією – демонстраційний експеримент. Викладач кафедри медичної та фармацевтичної хімії Купчанко К.П. провела ряд демонстраційних експериментів («фараонові змії», «хімічний вулкан») серед учнів 2-го класу Реваківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Діти із цікавістю і здивуванням дивились на хімічні явища, їх очі захоплено блищали від побаченого. Розповідь викладача про хімічні речовини викликала інтерес учнів, що підтверджується їх проханням зустрітися ще.