20 лютого на кафедрі психології та філософії, за сприяння медико-психологічного центру БДМУ, було проведено набір слухачів Третього навчально-практичного проекту БДМУ «Школа лідерів».
У заході взяли участь студенти 1-3 курсів спеціальностей «Медицина» і «Стоматологія», а також студенти коледжу БДМУ, яким було запропоновано заповнити анкети на виявлення лідерських здібностей і описати свої очікування щодо участі в проекті. Учасників набору ознайомили з планом роботи проекту та його основними завданнями.
У зв’язку з високим інтересом студентів до методів розвитку лідерських якостей й бажанням цілеспрямовано займатися проблемами лідерства під керівництвом психологів, політологів, PR-технологів, оголошено проведення додаткового набору слухачів Третього навчально-практичного проекту БДМУ «Школа лідерів».
Додатковий набір слухачів буде проведено 27 лютого 2019 року о 16:30 на кафедрі психології та філософії (навчальний корпус БДМУ, за адресою вул. Героїв Майдану, 3). До участі запрошуються студенти 1-6 курсів БДМУ, яким цікавий новий досвід, участь в інтерактивних заняттях, пошук себе у статусі лідера, навички формування команди та вміння конструктивно функціонувати в ній.
Початок роботи Третього навчально-практичного проекту БДМУ «Школа лідерів» відбудеться 06 березня 2019 року о 16:30 на кафедрі психології та філософії. До участі у проекті будуть допущені лише ті студенти, які пройшли попередній набір та співбесіду!
Навчально-практичний проект «Школа лідерів»
це програма інтерактивних занять, заснована за ініціативою Студентської ради БДМУ та за сприяння медико-психологічного центру БДМУ, розроблена з метою розвитку якостей, навичок і умінь лідера студентського середовища. Програма «Школи лідерів» передбачає формування комплексу знань, умінь і навичок студентів БДМУ з соціальної психології, політичної психології, політології, ораторського мистецтва, філософії, правознавства та новітніх технологій. «Школа лідерів» ставить собі за мету здійснити вплив на формування особистісних якостей, світогляду, самостійності студентської молоді; розвиток лідерських якостей; формування команди та вміння конструктивно функціонувати в ній; підготувати соціально–позитивного лідера органів студентського самоврядування. Проект сприятиме розвитку особистості студента-медика, формуванню навичок цивілізованого спілкування, лідерства і партнерства, а також активного і відповідального підходу до життя, що є значимими складовими професійної компетентності майбутнього лікаря, конкурентоздатного у сучасних умовах.