В навчально-тренінговому центрі симуляційної зорганізовано тренінг для лікарів: «Комунікація з пацієнтами в стресових ситуаціях; робота з конфліктами та емоціями».
Привітав учасників тренінгу керівник навчально-тренінгового центру симуляційної медицини Віталій Смандич, який відзначив, що кожного дня лікар в своїй практичній діяльності зустрічається зі складними ситуаціями та спілкується з пацієнтами у різних емоційних та психологічних станах. Треба пам’ятати, що пацієнти є особливими, кожен зі своїм величезним діапазоном психологічних та особистісних рис, а також поточним емоційним станом. Ще до зустрічі з лікарем, пацієнт може буди під впливом стресу і перебувати на межі свого нормального емоційного стану.
Даний тренінг провела Олена Коротун – асистент кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб.
«Навички спілкування є важливою частиною медичної освіти та життя лікаря в цілому. Щоб впоратись з емоціями пацієнта лікар потребує значних навичок професійного спілкування. Лікар не може вирішити усіх проблем пацієнта, однак може і повинен з’ясувати, що його турбує фізично та психологічно та надати максимально ефективну допомогу. Лікареві потрібно володіти не тільки професійними знаннями, але і майстерно використовувати професійні комунікативні навички,» – зауважила Олена Павлівна.