• Українська
  • English
FEEDBACK дистанційного навчання
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
FEEDBACK дистанційного навчання

FEEDBACK дистанційного навчання

Вимушена карантинна ізоляція стала певним викликом для всіх: тих, хто навчає та тих, хто навчається. Обидві сторони навчального процесу отримують нелегкий, проте новий та дуже цікавий досвід. FEEDBACK дистанційного навчанняАдже сьогодні ми знаємо дещо більше про роботу різних навчальних інтернет-платформ та програм, ніж певно, мали би.

Ми працюємо дистанційно, щоб надати нашим студентам адаптовані варіації сприйняття матеріалу, який ніколи не викладали на такій відстані. Навчання отримало нові відтінки та нові поняття.

На кафедрі внутрішньої медицини та інфекційних хвороб одночасно проводиться навчання для дуже різних категорій студентів на до- та післядипломному етапах освіти. У деякі дні одночасно навчаються 15-17 груп студентів-слухачів (лише на внутрішній медицині).

Ми вирішили зібрати відгуки (feedback) від безпосередніх учасників процесу. Спитали про переваги та недоліки, а також враження. Короткими замальовками хочемо поділитися.

FEEDBACK дистанційного навчання

Яна Телекі, доцент

Особлива весна 2020, яка назавжди залишиться в моїй пам’яті, мабуть, дала зрозуміти важливу річ, що “живе” спілкування не здатні замінити жодні новітні технології та методики навчання.

Проте дистанційне навчання дало змогу викладачам швидко й майстерно оволодіти новими техніками та підходами до викладання й поповнило наш словниковий запас висловами “віртуальна аудиторія”, “віртуальний пацієнт” та ін.

Не залишила байдужою реакція студентів на запитання з використанням смайликів та емоджі.

FEEDBACK дистанційного навчання

 

Florin Ipe, 6 year 44 group, medical faculty 3

The positive aspect of distant learning was to use our time to the maximum in this crisis for the betterment of our knowledge.

Internal medicine classes were very helpful in making us understand the concepts, and we had the chance to clear our doubts, and to discuss it personally. The dedication with what our teachers tried to educate us should be praised. From teaching lab examinations, to clinical tasks (especially the ones which had mutiple outcomes were my favorite, it made me realise we cannot decide on one diagnosis with just clinical picture, lab and instrumental examinations are very important). ECG was also explained in the best way, im genuinely happy that both you teachers and we had a great experience through this distant learning. The only thing i missed during this distant learning is live examination on patients, but its ok. (In the past months of 6th year we were blessed to examine patients). So things are tallying. Thank you once again for helping us become good doctors!

 

FEEDBACK дистанційного навчання

Ірина Аузяк, 5 курс 4 група, фармацевтичний факультет

Дистанційне навчання з клінічної фармації мені сподобалося тому, що інформація, яка надавалася студентам не обмежувалася підручниками, а включала інформацію з кількох джерел, які ми могли аналізувати одночасно: медіафайли, статті, листки призначень, коментарі викладачів.

Надавалося якісне навчання незалежно від місця перебування. У студентів також з’явилася можливість більш вільно планувати та ефективніше використовувати свій час.

FEEDBACK дистанційного навчання

 

Андрій Приступа, 4 курс 29 група,

медичний факультет №2

Я вважаю, дистанційне навчання успішно реалізувалося. Не зважаючи на велику кількість груп (українських та іноземних) проблем із зв‘язком ніколи не було, викладачі з великим розумінням ставляться до студентів та надають повний обсяг інформації, і навіть більше. Такий досвід позитивно вплинув на динаміку навчання, особливо старання викладачів підтримувати студентів на карантині. Єдиним мінусом залишається відсутність практичної роботи з хворими, хоча викладачі стараються замінити це презентаціями, відео роликами. Загалом, все дуже зручно та просто, таке навчання є додатковим досвідом для всіх.

FEEDBACK дистанційного навчання

Kiran Mishi, 6 year 44 group, medical faculty 3

It’s good to know that even in this pandemic situation there was no bad effect on our study. The online lessons helped us to evaluate our priorities and in reality made us more connected to the profession we have. There is no better thing than to have such hard working teachers trying their best to help us and teach us . You both made an online class as good as a live classroom study with mcq,clinical task,discussion,everything . Thank you so much for all the lesson and guidance you gave us mam.

FEEDBACK дистанційного навчання

 

 

Віталій Гуров, лікар-анестезіолог

Курси ТУ он-лайн – дуже корисно! Все було чудово! Дякую за лекції! Єдине – багато залежить від якості інтернету.

 

 

 

FEEDBACK дистанційного навчання

 

Іванна Калушка, 4 курс 3 група, медичний факультет №1

На даний момент дистанційне навчання є одним із найкращих. Основними плюсами дистанційного навчання на кафедрі внутрішньої медицини є можливість обговорення клінічних випадків, детального розбору тестів, ситуаційних задач та власне навчального матеріалу в онлайн-режимі. Звичайно, основним мінусом у даній ситуації є відсутність можливості живого спілкування з пацієнтом, відпрацювання практичних навичок.

 

 

FEEDBACK дистанційного навчання

Богдан Примак, 6 курс 23 група медичний факультет №2

За два місяці навчання ми хоч і відчуваємо ностальгію за старими часами, коли збирались шумними групами і обговорювали свої, як побутові, так і надзвичайні історії, ми встигли зробити певні висновки і переосмислити процес навчання.

Основні мінуси: у багатьох дуже часто ускладнюється процес через поганий інтернет-зв‘язок; відсутність практичних навичок; відсутність «власного куточку» для навчання, як наслідок – часто сторонні шуми.

З плюсів хочеться відмітити: більш чітка і краща організація робочого часу; не потрібно витрачати дорогоцінний час на збирання та дорогу; краща мультимедійна складова – додаткові відеоматеріали, презентації та фото; більший наголос на ситуаційні задачі та параклінічні обстеження – як наслідок, більш ретельно і чітко формується клінічне мислення.

FEEDBACK дистанційного навчання

Лариса Волошина, доцент

Досвід проведення курсів тематичного удосконалення дистанційно вартий подальшого впровадження. Лікарі можуть отримувати інформацію он-лайн, оскільки не є гострою необхідність відпрацювання практичних навичок, як зі студентами.

Окрім того, мінімізуються витрати на проїзд та проживання без зменшення інформативності навчання. Дискусії щодо клінічних випадків та суперечливих призначень проходять в дуже цікавому насиченому режимі.

Враження слухачів надзвичайно позитивні.

FEEDBACK дистанційного навчання

Анастасія Клюйко, 5 курс 1 група, фармацевтичний факультет

У складних умовах, які склалися у світі, дуже важливо було забезпечити безперервність освітнього процесу. Нам, студентам Буковинського державного медичного університету, надзвичайно пощастило. Адже завдяки оперативності та професіоналізму наших викладачів, ми не лише продовжуємо навчання, але й вчимося пристосовуватися до нових, незвичних для нас речей. Зокрема, на час карантину у нас проходили навчальні та виробничі практики. Під час проходження практики з клінічної фармації ми мали змогу повторити та удосконалити вже відомий нам матеріал, згрупувати знання, які отримали за роки навчання. На щастя, у наш час є багато наочного матеріалу та можливостей для навчання у дистанційному он-лайн форматі. Дякуємо нашим керівникам, що допомагають нам у цьому нелегкому шляху до освоєння майбутньої професії провізора.

І сьогодні, коли креативність, бадьорість та «вчительський» ентузіазм стають менш яскравими, хочемо нагадати нам всім: карантин скоро закінчиться, а життя триває. Добре слово та людяність – те, що допомагає зберегти душевну рівновагу, якою варто ділитися!

Матеріал підготували:

завідувач кафедри Олександр Федів

доцент Оксана Оліник,

ілюстрація Анжели Доцюк

Корисно знати