Упродовж 6-8 квітня та 13-14 квітня доцент Ігор Геруш, проректор з науково-педагогічної роботи, доцент Ніна Зорій, проректор з науково-педагогічної роботи та виховання й доцент Володимир Ходоровський, начальник навчального відділу стали учасниками заходу «Робота з даними та напрацювання стратегій для посилення політик академічної доброчесності та якості».
Тренерами даного заходу були: Девід Реттінджер (Університет Мері Вашингтон, США); Тріша Бертрам Галлант (Каліфорнійський університет у Сан-Дієго, США); Аманда МакКензі (Університет Ватерлоо, Канада);Тетяна Жерьобкіна (консультантка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти», дослідниця, соціологиня).
Тренери під час заходу виокремили для опрацювання учасниками та навчання наступні питання:
- Проведення моніторингу та оцінювання спроможностей університету в контексті академічної доброчесності та якості освіти.
- Проведення дослідження: складники організації, аналізу та представлення даних.
- Бажаний сценарій політики академічної доброчесності в університеті та наближення до нього через опитування – огляд практик, виокремлених на основі опрацювання даних університетів.
- Стратегії розвитку університету: контекст академічної доброчесності та якості освіти.
Довідка.
Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative) – Academic IQ впроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти у співпраці із Міністерством освіти та науки України та Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти за підтримки Посольства США в Україні.
Одним із ключових завдань Проєкту є надання навчальної та технічної підтримки персоналу центрів внутрішнього забезпечення якості освіти ЗВО чи їх відповідників у створенні ефективної моделі моніторингу якості освіти, виявленні ключових проблем і причин порушень принципів академічної доброчесності учасниками освітнього процесу, та надання експертних рекомендацій з вдосконалення якості освіти в ЗВО.