• Українська
  • English
«Загальна практика (сімейна медицина)» онлайн
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
«Загальна практика (сімейна медицина)» онлайн

«Загальна практика (сімейна медицина)» онлайн

Про особливості вивчення дисципліни «загальна практика (сімейна медицина)» про дистанційне навчання в умовах карантину розповідають співробітники кафедри сімейної медицини БДМУ

Дистанційне навчання – один із кращих та вимушених заходів на сьогодні для продовження навчання студентів вишу, лікарів-інтернів та курсантів в умовах карантину, – розповідає професор Лариса Сидорчук, завідувач кафедри

Про те, що це дієвий і потужний інструмент навчання, думаю, зрозуміли ми всі, коли побачили, як це запрацювало і доволі ефективно. Однак, недостатньо отримати тільки думку викладачів кафедри і ми вирішили скористатись інструментом отримання зворотного зв’язку зі студентами за допомогою онлайн підтримки, посилання на яку розіслала технічна служба університету (керівник Мельничук О.М.), як можливу опцію.

 

І ми отримали перші незалежні враження, якими з Вами ділимось. В скрин-шотах наведено відгуки, які кафедра сімейної медицини отримала від окремих груп студентів та лікарів-інтернів, що проходили навчання онлайн, і де застосували опитування через https://www.mentimeter.com/.

 

– Особливістю дисципліни «загальна практика (сімейна медицина)», яка викладається на 6 курсі, є вивчення питань різного спрямування за умов щільного графіку: від організації роботи сімейного лікаря в сучасних умовах, принципів реформування галузі охорони здоров’я, основ страхової медицини, електронної системи охорони здоров’я, паліативної допомоги, питань профілактики, алгоритмів дій лікаря при різній патології до надання невідкладної допомоги, – продовжує думку Оксана Петринич, доцент кафедри сімейної медицини.

Он-лайн навчання було для мене можливістю спробувати працювати в нових умовах, але і викликом, певним виходом з зони комфорту. Набагато важче сконцентрувати увагу студентів «через монітор», коли ти не поруч в аудиторії, де чудово бачиш всіх і швидко реагуєш на все, що відбувається. Потрібно постійно контролювати «технічний бік» питання і водночас дотримуватися логічного розгляду теми заняття, демонструвати цікавий контент, щоб заохочувати студентів до дискусії і виконання завдань в нових умовах.

Отримання щоденного фідбеку від студентів дозволило мені зрозуміти, що подобається студентам, і які аспекти варто вдосконалити при викладанні дисципліни.

Корисно знати