Буковинський державний медичний університет

  • Українська
  • English

ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ

Бакалаврат

227 ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ

Спеціальність 227 Терапія та реабілітація

Спеціалізація 227.01 Фізична терапія

Галузь знань 22 Охорона здоров’я

Рівень вищої освіти Перший (бакалаврський) рівень

Ступінь Бакалавр

Освітня кваліфікація Бакалавр з фізичної терапії

Професійна кваліфікація Асистент фізичного терапевта

Форма навчання очна (денна)

Термін навчання 4 роки на основі повної загальної середньої освіти

Обсяг кредитів ЄКТС 240 кредитів

Академічні права випускників Здобуття другого рівня вищої освіти – магістр. Післядипломна освіта здійснюється відповідно до чинних законодавчих вимог.

Працевлаштування випускників Випускники за спеціальністю 227 «Терапія та реабілітація» можуть обіймати посади з урахуванням індивідуальної траєкторії навчання згідно з чинною редакцією Класифікатора професій (ДК 003:2010), на фахову підготовку яких спрямована освітньо-професійна програма:

  • 3226 – асистент фізичного терапевта;
  • 3226 – масажист;
  • 3226 – масажист спортивний

Перелік компетентностей випускника:

Інтегральна компетентність Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних наук.

Загальні компетентності:

  1. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
  2. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
  3. Навички міжособистісної взаємодії.
  4. Здатність працювати в команді.
  5. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
  6. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
  7. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  8. Здатність планувати та управляти часом.
  9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  10. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  11. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
  12. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  13. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
  14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  15. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
  16. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.

Фахові компетентності

  1. Здатність пояснити пацієнтам, клієнтам, родинам, членам міждисциплінарної команди, іншим медичним працівникам потребу у заходах фізичної терапії, принципи їх використання і зв’язок з охороною здоров’я.
  2. Здатність аналізувати будову, нормальний та індивідуальний розвиток людського організму та його рухові функції.
  3. Здатність трактувати патологічні процеси та порушення і застосовувати для їх корекції придатні засоби фізичної терапії.
  4. Здатність враховувати медичні, психолого-педагогічні, соціальні аспекти у практиці фізичної терапії.
  5. Здатність провадити безпечну для пацієнта/клієнта та практикуючого фахівця практичну діяльність з фізичної терапії у травматології та ортопедії, неврології та нейрохірургії, кардіології та пульмонології, а також інших областях медицини.
  6. Здатність виконувати базові компоненти обстеження у фізичній терапії: спостереження, опитування, вимірювання та тестування, документувати їх результати.
  7. Здатність допомогти пацієнту/клієнту зрозуміти власні потреби, обговорювати та пояснювати зміст і необхідність виконання програми фізичної терапії.
  8. Здатність ефективно реалізовувати програму фізичної терапії.
  9. Здатність забезпечувати відповідність заходів фізичної терапії функціональним можливостям та потребам пацієнта/клієнта.
  10. Здатність проводити оперативний, поточний та етапний контроль стану пацієнта/клієнта відповідними засобами й методами та документувати отримані результати.
  11. Здатність адаптовувати свою поточну практичну діяльність до змінних умов.
  12. Здатність надавати долікарську допомогу під час виникнення невідкладних станів.
  13. Здатність навчати пацієнта/опікунів самообслуговуванню/догляду, профілактиці захворювань, травм, ускладнень та неповносправності, здоровому способу життя.
  14. Здатність знаходити шляхи постійного покращення якості послуг фізичної терапії.

Актуальні новини

Співпраця з реабілітаційними центрами: нові можливості для практичної підготовки студентів БДМУ

 Реабілітація дітей – це не лише шлях до фізичного одужання, а й міст до повноцінного життя, наповненого радістю, розвитком і вірою в себе. Саме тому […]

У БДМУ розпочато тренінговий курс цифрової майстерності для викладачів

29 квітня стартувала перша сесія тренінгового курсу для викладачів БДМУ «Професійна майстерність викладача: цифрова педагогіка» у рамках проекту UkraineDigiTrans «Digital Transformation for Medical Education in […]

Студенти БДМУ взяли участь в інтенсиві «Лідерство в медичній освіті» від UHC

 14-16 квітня на базі Києво-Могилянської академії завдяки організації Українського центру охорони здоров’я та Україно-швейцарського проєкту було проведено інтенсив для 19-х студентів з 7 областей України! […]