«Розповідь історій – найбільша технологія, яку
коли-небудь створювали люди» – Джон Вестенберг.
Сучасна молодь губиться у потоці інформації, їм буває складно запам’ятати великі обсяги нецікавих фактів, і, як наслідок, втрачається інтерес до навчання. Саме тому широкої популярності набув метод сторітелінгу, при якому пояснення нової інформації, необхідної для запам’ятовування, відбувається за допомогою захоплюючих емоційних історій.
Сторітелінг став важливим трендом менеджменту та маркетингу. Він служить для передачі необхідних сенсів у формі історії, використання форми історії для того, щоб захопити увагу людини та забезпечити її необхідною мотивацією, примусити людину виконати якусь дію, необхідно заставити її щось відчувати.
У сучасному світі соціальні мережі стали ідеальною платформою для того, щоб розповідати та ділитися історіями з широкою аудиторією. Навіть фотоорієнтований Instagram став відмінним інструментом для розповіді історій.
З метою детального ознайомлення про метод сторітелінгу в комунікації та навчанні, була організована онлайн-зустріч студентів 2 та 1 групи ІІ-ІІІ курсу фармацевтичного факультету спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» (куратори: Катерина Садогурська, Надія Панасенко) із фахівцем з навчання та розвитку персоналу АТ «Галичфарм» Мартою Подоляк.
Мультимедійна презентація з фото та документальними сюжетами різних подій, викликали щирі переживання та емоції слухачів.