• Українська
  • English

ВІДДІЛ ЗАКУПІВЕЛЬ

Контактна інформація:

Театральна площа, 2, м. Чернівці, 58002
тел. вн.1255; 1256
e-mail: tovar@bsmu.edu.ua

Відділ закупівель Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» є самостійним структурним підрозділом закладу, який підпорядковується ректору та голові тендерного комітету.

 Основною метою діяльності відділу закупівель є забезпечення проведення закупівель товарів, робіт та послуг для задоволення потреб БДМУ у розрізі навчального процесу та функціонування гуртожитків.

В своїй роботі працівники відділу закупівель керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими і законодавчими актами України, положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, а також Статутом, Колективним договором, наказами та розпорядженнями ректора університету.

Завдання та функції відділу закупівель

  • Забезпечення проведення закупівель товарів робіт та послуг для задоволення потреб освітнього процесу та господарської діяльності БДМУ.
  • Координація роботи з питань планування закупівель БДМУ
  • Здійснення вибору процедури закупівель в залежності від обсягів закупівель.
  • Забезпечення складання, затвердження, ведення, та зберігання відповідної документації щодо річного плану закупівель, змін до річного плану та проведення закупівель, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
  • Забезпечення своєчасного оприлюднення інформації та звітів щодо проведення закупівель на авторизованому електронному майданчику ProZorro, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі».
  • Забезпечення ведення договірної роботи по питаннях закупівель (реєстрація договорів та змін до них у базі даних програмного комплексу «Піфагор»).
  • Ведення обліку і контролю при укладенні договорів за дотриманням вимог чинного законодавства щодо граничних сум при визначені процедур закупівель.
  • Розробка заходів щодо планування закупівель на поточний та наступний роки, відповідно до затвердженого кошторису.
  • Отримання від структурних підрозділів – ініціаторів закупівель пропозицій/технічних завдань з очікуваною вартістю закупівель.
  • Узгодження отриманих пропозицій із затвердженим річним планом закупівель.
  • Внесення змін до річного плану закупівель за потреби.
  • Здійснення закупівель на авторизованому електронному майданчику ProZorro-Market.
  • Отримання від структурних підрозділів-ініціаторів закупівель технічних завдань на проведення закупівель на наступний місяць.
  • Подання службових записок до Тендерного комітету щодо проведення засідання тендерного комітету у зв’язку з необхідністю здійснення закупівель.
  • Здійснення моніторингу пропозицій на ринку товарів, робіт і послуг при розгляді заявок на проведення закупівель.
  • Впровадження заходів, направлених на підвищення економії бюджетних коштів.
  • Здійснення аналізу закупівельної діяльності БДМУ.
  • Координація роботи з керівниками структурних підрозділів університету для забезпечення виконання завдань та функцій покладених на них у питаннях закупівель.

 

Очолює відділ Жусова Ірина Вікторівна, досвідчений керівник, що забезпечує ефективну організацію процесів забезпечення структурних підрозділів товарно-матеріальними цінностями, необхідними послугами; здійснює контроль за законністю, своєчасністю і правильністю закупівельної роботи; вживає заходів щодо економного використання бюджетних коштів, спрямованих на проведення закупівель.

Андрієш Ольга Павлівна, провідний фахівець відділу закупівель, забезпечує юридичний супровід договорів (перевірка проектів договорів на відповідність істотних умов нормам чинного законодавства та Додатку до річного плану закупівель), веде облік договорів, проводить їх реєстрацію у базі даних Піфагор; здійснює закупівлі через Prozorro-Market, проводить визначення залишку невикористаних коштів.

Голубяк Ірина Олександрівна, фахівець І категорії відділу закупівель виконує підготовку документів , перевірку заповнення первинних документів (накладних, рахунків, актів), виконує моніторинг і аналіз ринку пропозицій для визначення середньо ринкових цін та найбільш ймовірних постачальників товарів/послуг, обробляє електронні заявки на сайті Tender.bsmu.edu.ua.

ВАКАНСІЯ, провідний фахівець відділу закупівель, матеріально-відповідальна особа, яка проводить попередні переговори з постачальниками, продавцями та керівниками структурних підрозділів, обробку заявок/технічних завдань на проведення закупівель, організовує місця поставки товару, укладання необхідних документів – актування у разі постачання пошкодженого /неякісного товару, забезпечує контроль за вчасною заміною дефектного товару.

Хриптієвська Наталія Анатоліївна, провідний фахівець відділу закупівель, виконує обов’язки секретаря тендерного комітету забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань тендерного комітету; зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель; оприлюднення та супроводження закупівель по всіх видах процедур на авторизованому електронному майданчику ProZorro (надання відповідей на питання, надання роз’яснеь до тендерної документації тощо), готує тендерні документації згідно техзавдань, надання необхідної інформації на запити контролюючих органів.

 

Корисна інформація:

Положення про порядок ведення договірної роботи
Договір товари по накладній зі специфікацією
Договір товари по накладній
Договір товари по рахунку
Договір послуги

Години роботи : 8:30 - 17:00

Актуальні новини

Вступна кампанія до фахового коледжу БДМУ

Сьогодні завершується прийом документів до фахового коледжу БДМУ за спеціальностями «Фармація» та «Медсестринство» на базі 9-го класу. Приймальна комісія сьогодні приймає документи до 18 години […]

Вступна кампанія в БДМУ триває

Наразі в Буковинському державному медичному університеті триває вступна кампанія.

Викладач БДМУ – Суддя міжнародної категорії

Впродовж 1-31 червня Міжнародна Федерація Настільного тенісу (ITTF) проводила он-лайн іспит на отримання кваліфікації «Суддя міжнародної категорії» (International Umpire (IU)) з настільного тенісу. 27 червня […]