• Українська
  • English
«Знати, вміти, бачити»

«Знати, вміти, бачити»

«Знати, вміти, бачити» – під таким гаслом 27.02.23 року проходило чергове засідання студентського наукового гуртка на кафедрі хірургії №1, у якому взяли участь близько 30 студентів 1- 6 курсів.

У науковій частині засідання студенти виступили з цікавими доповідями про сучасні методики діагностики та лікування захворювань прямої кишки, які вони підготували під керівництвом викладачів кафедри.

Відбулося жваве обговорення доповідей, яке мало дискусійний характер із неочікуваними запитаннями та нестандартними відповідями. Користь від таких дій очевидна — доповідачі не тільки показали нові знання, які виходять за межі навчальної програми, а й набули навички публічного виступу, досвіду відстоювати свої позиції, а слухачі отримали нову інформацію і досвід публічного формулювання запитань. Участь викладачів зводилась переважно до корекції русла дискусій та їх узагальнення.

У практичній частині засідання гуртка відбувся  майстер-клас із техніки накладання швів, що є базовою практичною навичкою лікарів різних хірургічних спеціальностей.

IMG_20221121_174645
IMG_20221121_164213
IMG_20221121_163825
IMG_20221121_163636
IMG_20221121_163344
IMG_20221121_161123
IMG_20221121_155825
IMG_20221121_154057
IMG_20221121_154033
IMG_20221121_154028
23-02-27_16-27-45-894
_2023-02-27_16-28-40-078

Студенти відпрацьовували ці навички на спеціальних тренажерах і муляжах, а згодом, мали можливість накласти різні види швів на природному матеріалі — свинячій шкірі, яка по структурі тканин схожа із людською. Така послідовність максимально наближує процес опановування практичними навичками до умов майбутньої практичної діяльності.

Завершальним акордом у роботі гуртка була участь гуртківців в ургентній операції, яка в той час виконувалась у клініці. Гуртківці мали можливість наживо оцінити технічні навички хірургів, послідовність виконання етапів оперативного втручання, варіанти виходу із нетипових ситуацій,  що спонукає  майбутніх хірургів до вдосконалення знань і вмінь, підкреслює необхідність глибоких різнобічних професійних знань.

 Загалом, за час роботи гуртка, студенти отримали максимально ефективний результат від теоретичних знань і практичних вмінь, обґрунтовану мотивацію їх вдосконалення,  а викладачі — чудовий фідбек у вигляді влучних та грамотних запитань студентів, дискусій та обговорень.

Корисно знати