• Українська
  • English

КАНЦЕЛЯРІЯ

Контактна інформація
523546

office@bsmu.edu.ua, list@bsmu.edu.ua

Загальна інформація:

  • Керує і організовує роботу з документами, наказами та дорученнями ректора.
  • Забезпечує зберігання ліцензій з основної діяльності університету.
  • Веде облік вхідної та вихідної кореспонденції.
  • Забезпечує своєчасну обробку вхідної та вихідної. кореспонденції, своєчасне донесення її за місцем призначення.
  • Оформляє відряджувальні документи працівникам та студентам університету.
  • Забезпечує друкування та розмноження наказів, службових розпоряджень та інших розпорядчих документів.
  • Завантажує в електронну систему «Контроль» розпорядчі документи, накази та доручення ректора.
  • Здійснює роботу по збереженню документів, формуванню справ та їх передачу в архівний підрозділ.

ПОЛОЖЕННЯ про канцелярію

 

Колектив підрозділу

Черевчук Орися Василівна

Завідувач канцелярії


Профіль

Давидок Марина Тодорівна

Фахівець І категорії канцелярії


Профіль

Соломчук Аліна Ярославівна

Фахівець І категорії канцелярії


Профіль

Надводна Валентина Костянтинівна

Фахівець І категорії канцелярії,


Профіль

Равлюк Лариса Анатоліївна

Фахівець І категорії канцелярії


Профіль

Стратійчук Альона Володимирівна

Фахівець І категорії канцелярії


Профіль

Години роботи : 9:00 - 18:00

Актуальні новини

Дякуємо Захисникам!

В читальному залі бібліотеки БДМУ за ініціативи асистента кафедри гістології, цитології та ембріології Людмили Андрущак та бібліотекаря І кат. Світлани Тулевської відбулася зустріч з військовими […]

День відкритих дверей в БДМУ

Шановні абітурієнти! Буковинський державний медичний університет запрошує вас на День відкритих дверей в онлайн форматі. Ви маєте змогу познайомитися з сьогоденням медичного університету Буковини, отримати […]

Навчання студентів – іноземних громадян в БДМУ

Підготовка студентів з-поміж іноземних громадян у закладах вищої освіти України у 2022/2023 навчальному році супроводжується численними викликами із цілим рядом особливостей в організації освітнього процесу. […]