Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

22 жовтня
Камінський М.К.
Кшановська Г.І.
Окіпняк І.В.

23 жовтня

Меренюк Н.І.
Польовий В.П.

24 жовтня

Аніпко Ю.Ю.
Білоус І.І.
Міщенчук В.В.

25 жовтня
Борейко Л.Д.
Гараніна Т.С.
Дмитренко Р.Р.
Любіна Л.А.

26 жовтня
Андрусяк О.І.
Сліжук Ю.В.
Угренюк Л.В.
Яремчук О.Б.

27 жовтня
Ілащук Т.О.

28 жовтня
Недокіс Т.І.

29 жовтня
Апетроає П.Г.
Верега О.Г.
Назимок Є.В.
Печеряга С.В.
Руснак-Каушанська О.В.
Цеона А.І.

30 жовтня
Лобач Г.Д.
Сокольник С.В.

31 жовтня
Асташин С.Б.
Каліновська І.В.
Шутак Л.Б.

1 листопада
Адажій А.А.
Гідор В.Д.
Макар Б.Г.
Мороз А.В.

2 листопада
Петринич В.В.
Ротар В.І.

3 листопада
Березовський А.В.
Гвоздецька-Полянська С.І.
Медуха Н.В.
Товкач Ю.В.

4 листопада
Ільчишин Т.І.
Гординська Р.П.
Гресько М.Д.

5 листопада
Лупашку Н.В.
Опалка М.В.
Орновицький Д.І.
Рогач Т.І.

6 листопада
Василик М.Г.

7 листопада
Білоус В.І.
Овчаренко О.Г.
Слободян К.В.
Томка І.Є.

В БДМУ продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес

Четвер, 07 червня 2018 16:11

В рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ, метою якого є навчання уникненню лікарських помилок, на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів.

 

Впродовж передатестаційного циклу зі спеціальності «Дитячі інфекційні хвороби» проведено цикл занять з елементами проблемно-орієнтованого навчання із використанням методики «віртуальних пацієнтів», модератором яких виступив доцент кафедри Микола Гарас.

В ході занять, тематика яких стосувалася сучасних проблем педіатричної інфектології, лікарі-слухачі мали можливість проаналізувати варіанти клінічного ведення пацієнтів з поширеними та рідкісними інфекційними захворюваннями, обговорити аспекти вдосконалення тактики та мінімізації лікарських помилок на практиці, що повсякчас викликало жваву дискусію.

Насамкінець лікарі-слухачі висловилися за ширше впровадження проблемно-орієнтованого навчання та імплементацію методики «віртуальних пацієнтів» у систему безперервної підготовки лікарів.

Прочитано 364 разів