Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

7 червня
Петрюк Б.В.

8 червня
Зайцев В.І.
Кавун М.П.
Казанцева Т.В.

9 червня
Войткевич Н.І.
Ломакіна Ю.В.
Панца Ю.А.
Потапова Л.Б.
Чорней Г.Б.

10 червня
Антохі Л.Г.
Гаврилюк М.М.
Доманчук Т.І.

11 червня
Іващук О.І.
Нечитайло Д.Ю.
Шумко Б.І.

12 червня
Орлецька Н.П.
Остафійчук М.О.
Сарновська Г.О.

13 червня
Яскевич О.В.

14 червня
Єрохова А.А.
Александрова О.П.
Вінтоняк Г.Д.
Васильчишин Я.М.
Васюк В.Л.
Гнатюк Д.Б.
Кулачек Я.В.
Паліс С.Ю.

15 червня
Бачинський В.Т.
Музика Н.Я.
Павлюкович Н.Д.
Тащук І.В.
Хащук В.С.

16 червня
Хлус К.М.
Хотинська М.М.

17 червня
Попелюк Н.О.
Чорненька Ж.А.

18 червня
Андрусяк В.І.
Кушнір О.Ю.
Мустеца Ю.Д.
Юр'єва Л.М.

19 червня
Амоші М.Я.
Арабаджі М.І.
Гребенюк В.І.
Постевка І.Д.
Рубанець П.Г.
Степанчук В.В.

20 червня
Гарбашевська П.П.
Дроник Т.А.
Крук Т.В.
Шостенко А.А.

21 червня
Годованець О.С.
Кулачек Ф.Г.
Русіна С.М.
Чернецька М.М.

22 червня
Бондаренко О.В.

В БДМУ продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес

Четвер, 07 червня 2018 16:11

В рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ, метою якого є навчання уникненню лікарських помилок, на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів.

 

Впродовж передатестаційного циклу зі спеціальності «Дитячі інфекційні хвороби» проведено цикл занять з елементами проблемно-орієнтованого навчання із використанням методики «віртуальних пацієнтів», модератором яких виступив доцент кафедри Микола Гарас.

В ході занять, тематика яких стосувалася сучасних проблем педіатричної інфектології, лікарі-слухачі мали можливість проаналізувати варіанти клінічного ведення пацієнтів з поширеними та рідкісними інфекційними захворюваннями, обговорити аспекти вдосконалення тактики та мінімізації лікарських помилок на практиці, що повсякчас викликало жваву дискусію.

Насамкінець лікарі-слухачі висловилися за ширше впровадження проблемно-орієнтованого навчання та імплементацію методики «віртуальних пацієнтів» у систему безперервної підготовки лікарів.

Прочитано 160 разів