Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

9 січня
Жаров С.Ф.

10 січня    
Гасюк Л.С.
Міцкевич-Гризюк А.С.
Фрунза М.О.

11 січня    
Візниця Н.М.
Митринюк Т.І.

12 січня    
Грижюк В.І.
Котик Т.І.
Морар І.К.
Тучапський С.В.
Ферфецька К.В.

13 січня    
Черновська Н.В.

14 січня    
Війчук В.Є.
Киселиця В.М.
Ринжук В.Є.
Ткачук С.С.

15 січня    
Гловацька А.І.

16 січня    
Ілащук Є.В.
Куріцина С.А.
Равлюк Л.А.

17 січня    
Андрієць В.Л.
Олійник О.Д.
Паліброда Н.М.
Шпіньова О.М.

18 січня    
Ковальчук А.В.
Паліс О.О.

19 січня    
Боднар Г.Б.
Колоскова О.К.
Сапунков О.Д.
Швець О.М.
Шмигельська С.Т.

20 січня    
Агафонова Л.В.
Половик Г.Л.
Рудницький Р.І.
Сушинська Л.В.

21 січня    
Бліндер О.О.
Григорець Д.К.
Кодіца Ж.А.
Козарійчук Н.Я.
Ніцу А.І.
Петринич Г.Й.
Ткач А.В.

22 січня    
Дячук В.В.
Зелінська Н.В.
Стратійчук С.Д.
Чайковська Н.М.

23 січня    
Бачук-Понич Н.В.
Гузік О.В.
Кривецький І.В.
Кучук О.П.
Постнікова Л.В.
Ринжук Л.В.

24 січня    
Гараздюк О.І.
Калічко О.В.
Сторожук М.В.

В БДМУ продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес

Четвер, 07 червня 2018 16:11

В рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ, метою якого є навчання уникненню лікарських помилок, на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів.

 

Впродовж передатестаційного циклу зі спеціальності «Дитячі інфекційні хвороби» проведено цикл занять з елементами проблемно-орієнтованого навчання із використанням методики «віртуальних пацієнтів», модератором яких виступив доцент кафедри Микола Гарас.

В ході занять, тематика яких стосувалася сучасних проблем педіатричної інфектології, лікарі-слухачі мали можливість проаналізувати варіанти клінічного ведення пацієнтів з поширеними та рідкісними інфекційними захворюваннями, обговорити аспекти вдосконалення тактики та мінімізації лікарських помилок на практиці, що повсякчас викликало жваву дискусію.

Насамкінець лікарі-слухачі висловилися за ширше впровадження проблемно-орієнтованого навчання та імплементацію методики «віртуальних пацієнтів» у систему безперервної підготовки лікарів.

Прочитано 456 разів