В рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ, метою якого є навчання уникненню лікарських помилок, на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів.
Впродовж передатестаційного циклу зі спеціальності «Дитячі інфекційні хвороби» проведено цикл занять з елементами проблемно-орієнтованого навчання із використанням методики «віртуальних пацієнтів», модератором яких виступив доцент кафедри Микола Гарас.
В ході занять, тематика яких стосувалася сучасних проблем педіатричної інфектології, лікарі-слухачі мали можливість проаналізувати варіанти клінічного ведення пацієнтів з поширеними та рідкісними інфекційними захворюваннями, обговорити аспекти вдосконалення тактики та мінімізації лікарських помилок на практиці, що повсякчас викликало жваву дискусію.
Насамкінець лікарі-слухачі висловилися за ширше впровадження проблемно-орієнтованого навчання та імплементацію методики «віртуальних пацієнтів» у систему безперервної підготовки лікарів.