Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

14 серпня
Боднарюк О.І.
Копчук Т.Г.
Тимофійчук З.І.

15 серпня
Дідик М.М.
Колотило Т.Р.
Кормуш О.В.
Островськй П.М.
Побурян В.В.

16 серпня
Велика А.Я.
Данилюк М.Д.
Костинюк Г.В.
Лойтра А.О.
Тащук С.Д.

17 серпня
Мазуркевич С.А.
Степаненко В.О.
Якобчук С.О.

18 серпня
Албота О.М.
Бікір Л.М.
Маринчин В.І.
Марфін А.І.
Соколенко А.А.
Тимофієва М.П.
Цікал В.М.

19 серпня
Борисюк А.С.
Домбровський Д.Б.

20 серпня
Гарматюк Н.Т.
Грозав А.М.

21 серпня
Боднар Н.Я.
Гаген О.Ю.

22 серпня
Голодрига Є.А.
Чимпой К.А.
Швець Н.В.

23 серпня
Гуцул М.В.
Кокалко М.М.
Максимчук В.І.
Мотрук М.П.
Різун В.К.

24 серпня
Білий В.М.
Гушелик Г.О.
Данилова М.О.
Коваль Г.Д.
Криштанович М.О.
Сопіт Д.Ф.
Ширєнкова-Білійчук А.О.

25 серпня
Бочаров А.В.
Гончарюк В.П.
Рева В.Б.
Федів О.І.

26 серпня
Гайдичук В.С.
Горда Т.Г.
Попелюк О.В.

27 серпня
Білоокий В.В.
Вакарчук М.Г.
Пайонк М.П.

28 серпня
Войткевич Ю.І.
Питлік В.В.
Проняєв Д.В.
Яворська М.М.

29 серпня
Жиряда А.Г.
Князєва О.В.
Коханюк Ю.В.
Романчук Л.І.
Сорохан В.Д.
Чепишко М.І.

В БДМУ продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес

Четвер, 07 червня 2018 16:11

В рамках грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ, метою якого є навчання уникненню лікарських помилок, на кафедрі педіатрії та дитячих інфекційних хвороб продовжується впровадження методики «віртуальних пацієнтів» в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів.

 

Впродовж передатестаційного циклу зі спеціальності «Дитячі інфекційні хвороби» проведено цикл занять з елементами проблемно-орієнтованого навчання із використанням методики «віртуальних пацієнтів», модератором яких виступив доцент кафедри Микола Гарас.

В ході занять, тематика яких стосувалася сучасних проблем педіатричної інфектології, лікарі-слухачі мали можливість проаналізувати варіанти клінічного ведення пацієнтів з поширеними та рідкісними інфекційними захворюваннями, обговорити аспекти вдосконалення тактики та мінімізації лікарських помилок на практиці, що повсякчас викликало жваву дискусію.

Насамкінець лікарі-слухачі висловилися за ширше впровадження проблемно-орієнтованого навчання та імплементацію методики «віртуальних пацієнтів» у систему безперервної підготовки лікарів.

Прочитано 282 разів