Вчені заявили про новий орган в тілі людини

Учені з Університету Лімеріка в Ірландії провели дослідження, у процесі якого було знайдено невивчений до цього орган, що знаходиться в травній системі людини.

Науковці з цього університету вирішили перевірити чи дійсно брижа є розрізненим органом, що включає в себе декілька структур. Згідно з уявленнями вчених до цього відкриття, брижа представляла собою складку, що складається з 2-х листків очеревини, за допомогою якої тонка кишка прикріплена до задньої стінки живота.

Анатомічний опис, який створили не менше 100 років тому, виявився невірним. За твердженням дослідника з клініки університету Лімеріка в Ірландії Келвіна Коффі, брижа є ще однією суцільною структурою, що довели детальні мікроскопічні дослідження. Дослідження цього ірландського доктора хірургії виявили, що брижа не складається з окремих фрагментів, а являє собою безперервний орган.

Тому вчені запропонували класифікувати частину травної системи людини, яка називається брижа, як окремий орган. На думку вчених, подібний підхід до природи брижі дозволить інакше підійти до класифікації черевних захворювань. Вивчення брижі, на їх думку, має бути виділено в окрему сферу науки. «Коли ми підійдемо до брижі як до будь-якого іншого органу, ми можемо класифікувати черевні захворювання беручи до уваги цей орган», – вважає Келвін Коффі.

Відповідні зміни будуть внесені до програми медичних ВНЗ США вже в поточному році.

Матеріал підготував: професор Святослав Дейнека, завідувач кафедри мікробіології та вірусології