27 березня доцент Павлюкович Наталія (кафедра внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб) провела відкрите заняття англійською мовою для слухачів «Школи молодого викладача» на тему «Anemia» (Модуль 2 «Внутрішні хвороби») зі студентами 46 групи 5 курсу медичного факультету №3.
Слухачі, як і студенти, мали можливість ознайомитися з особливостями етіології, патогенезу, клінічної картини, діагностики та лікування анемічних станів різного генезу в клініці внутрішніх хвороб. Особлива увага приділялася синдромосхожим захворюванням та сучасним аспектам диференційної діагностики анемій, особливо за умов коморбідності. Для кращого розуміння теоретичних та практичних аспектів матеріалу, що обговорювався, було використано значну кількість навчально-наочних засобів (навчальні таблиці, фотоілюстративний матеріал, у тому числі із застосуванням комп’ютерних форм навчання, зразки клінічних аналізів крові). Для оцінки вихідного та заключного рівня знань студентам були запропоновані тестові завдання III рівня з бази тестів ліцензійного іспиту «Крок-2. Medicine», клінічні ситуаційні задачі, навчальні історії хвороб. Проведено обстеження тематичного хворого за темою заняття, обговорено план діагностичного пошуку, найбільш оптимальні варіанти фармакотерапії основного та супутнього захворювань, клінічні аспекти взаємодії лікарських засобів при лікуванні анемій різноманітного генезу. Заняття викликало зацікавленість аудиторії та супроводжувалося жвавою дискусією.
В ході заняття слухачі «Школи молодого викладача» ознайомилися з методиками засвоєння матеріалу, що були використані в ході проведення заняття, зокрема:
- проблемно-пошуковий метод, коли вчитель створює проблемну ситуацію, організовує колективне обговорення можливих підходів та шляхів її розв’язання, що дає змогу узагальнити раніше отримані знання, відшукати причини явищ, висловити припущення щодо їх виникнення;
- кейсовий метод, заснований на окресленні викладачем певної клінічної ситуації та має на меті навчити на прикладі конкретної ситуації (кейса) груповому аналізу проблеми і самостійному прийняттю рішень;
- метод ігрової дискусії – використовується для виявлення відмінностей у розумінні питання, встановлення істини шляхом активного обговорення, вміння досягти консенсусу в колективі, набуття навичок роботи в команді.