З 2 по 6 червня у рамках проєкту Еразмус+ UkraineDigiTrans (Digital Transformation for Medical Education in Ukraine – Цифрова трансформація медичної освіти в Україні), на базі Університету Аристотеля в Салоніках (Грецька республіка) відбувся другий тренінг для тренерів “Методи та інструменти стійкої медичної освіти”, який проводили LAUREA-AMMATTIKORKEAKOULU OY (Laurea university of applied sciences, Фінляндія) та ARISTOTELIO PANEPISTIMIO THESSALONIKIS (Греція).
Учасниками від Буковинського державного медичного університету на тренінгу були проректор закладу вищої освіти з науково-педагогічної роботи, доцент кафедри патологічної фізіології Володимир ХОДОРОВСЬКИЙ, професор закладу вищої освіти кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб Тетяна БІЛОУС, доцент закладу вищої освіти кафедри фармакології Тетяна ЩУДРОВА, доцент закладу вищої освіти кафедри гістології, цитології та ембріології Ірина ПОПОВА, доцент закладу вищої освіти кафедри біоорганічної і біологічної хімії та клінічної біохімії Наталія ДАВИДОВА.
Упродовж п’яти днів тренінгу учасники тренінгу працювали над темами цифрової педагогіки та сталої вищої медичної освіти, представляли результати проведення першого етапу педагогічних курсів для викладачів в університетах-партнерах, а також в рамках кластерного заходу – презентували інші дотичні проєкти ЄС, які реалізуються партнерами.
Теми тренінгу охоплювали основи сталої комунікації, розробку цифрових клінічних сценаріїв, використання штучного інтелекту для розробки навчальних матеріалів, основи віртуальної та доповненої реальності, телемедицини, розробки педагогічного манускрипту, використання мобільних додатків для розробки та використання віртуальних пацієнтів.
5 та 6 червня захід відвідав Консул України в Салоніках Євген Шквира, який поспілкувався з українськими і європейськими учасниками тренінгу та окреслив нові можливості для співпраці грецьких та українських організацій. Окрім того, із 3 по 4 червня відбулася зустріч проєктних менеджерів проєкту, в рамках якої відповідальні менеджери з кожного закладу партнерських інституцій працювали над розробкою подальшої стратегії імплементації та реалізації проєкту.
Так, заплановано наступне проведення воркшопів і тренінгів в онлайн та офлайн форматах на базі кожного партнерського українського університету щодо цифрових навичок, інструментів і методологій навчання у вищій медичній освіті, що сприятиме підвищенню якості та цифровій трансформації вищої медичної освіти в Україні.