26 квітня з метою вивчення історії становлення незалежності України студенти 2 групи 3 курсу 4 медичного факультету спеціальність «Педіатрія» разом з куратором асистентом кафедри фізіології, к.мед.н. Вітою Анцуповою відвідали Чернівецький обласний краєзнавчий музей.
В музеї студенти мали змогу ознайомитися с експозицією за темою «З історії конституційної думки. Конституція УНР», що була присвячена 100-річчю прийняття Конституції УНР. Майбутні педіатри із зацікавленням прослухали коментарі ст. наукового співробітника відділу новітньої історії Лесі Колодій за матеріалами виставки. Присутні дізнались, що Основний Закон Української Народної Республіки, що закріплював суспільний та державний устрій, основи її політики, основні права й обов’язки громадян, систему й принципи організації та діяльності державних органів був прийнятий Українською Центральною Радою 29 квітня 1918 р. Проект Основного закону був підготовлений спеціальною конституційною комісією на чолі з головою УЦР М. Грушевським, яка вивчила досвід конституційного законодавства різних країн світу, насамперед найближчих сусідів України, що мали спільні або подібні з нею історичні, економічні та політичні умови розвитку.
Конституція мала під назву «Статут про державний устрій, права і вільності УНР». Складалася з 85 статей і 8 розділів: Загальні постанови, Права громадян України, Органи влади Української Народної Республіки, Всенародні Збори Української Народної Республіки, Про Раду Народних Міністрів Української Народної Республіки, Суд Української Народної Республіки, Національні союзи, Про тимчасове припинення громад, свобод.
У І-му розділі констатується, що УНР є «державою суверенною, самостійною і ні від кого незалежною»; носієм державного суверенітету є увесь народ України, усі громадяни України, які проживають на її території.
Конституція, очевидно, будучи створеною на перехідний період становлення української державності, мала тимчасовий характер. Вона була доброю правовою базою для всього іншого законодавства України.
Захід поширив світогляд студентів та сприяв національно-патріотичному вихованню молодого покоління.