• Українська
  • English
Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

До святкування Дня науки в БДМУ, в рамках проєкту «Територія зустрічі»/«THE LOCATION»,  15 квітня проведено психологічну онлайн-лабораторію. Захід об’єднав мінілекцію на тему «Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти» та тренінг на тему «Формування стресостійкості студентів в сучасних умовах».

Ведучі онлайн-лабораторії Осипенко Вікторія – психолог МПЦ БДМУ, тренерка проекту «Територія зустрічі»/«THE LOCATION» та Гарвасюк Олександра – головний куратор МФ№3, тренерка проекту «Територія зустрічі»/«THE LOCATION» запропонували учасникам розглянути шляхи формування стресостійкості серед студентської молоді й аспірантів  та дослідити власні психологічні ресурси для успішного подолання стресу. Захід проводився українською та англійською мовами.Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Оскільки, сучасні умови життя і діяльності висувають підвищені вимоги до адаптивних механізмів людини, формування стресостійкості та розвиток навичок захисту від різних видів інтенсивного стресового впливу є вкрай актуальним.Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Учасники проєкту обговорили феномен «стресу» і «стресору» в умовах дистанційної освіти згідно з результатами останніх наукових досліджень та розібрали формулу стресу через опис стресових ситуацій, з якими особисто зустрічались протягом останнього року. Враховуючи, що учасниками зустрічі були студенти-іноземні громадяни, українські студенти (спеціальність «Медична психологія», «Медична та психологічна реабілітація», «Фармація, промислова фармація») та аспіранти БДМУ (спеціальність 223 «Медсестринство») прояв стресостійкості вдалось розглянути на різних вікових та рольових рівнях.  Аспірантки Галина Марараш, Ірина Марчук та Бачу Марина поділились власним набутим досвідом та навичками керуванням стресу в сучасних умовах. Такий вид рольової взаємодії допомагає долати комунікативні бар’єри та розширює досвід студентів-учасників проєкту.Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

На завершення зустрічі, аспіранти та студенти дали зворотний зв’язок щодо можливості та навичок усвідомленого керування стресом, що є необхідним вмінням якісної освіти в умовах дистанційної/змішаної освіти.

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Тренінг «Формування стресостійкості студентів в сучасних умовах» був ініційований запитом українських та іноземних студентів під час проведення попереднього тренінгу-вебінару «Успішне спілкування: 15 комунікаційних помилок, як уникнути», який відбувся 11.03.2021р. В ході тренінгу-вебінару досліджувались питання ефективної комунікації зі збереженням міжетнічної толерантності, способи подолання внутрішніх бар’єрів, шляхи уникнення комунікаційних помилок та можливості донесення/розуміння інформації як в освітньому середовищі, так і у взаєминах з рідними, близькими, друзями.

*«Територія зустрічі»/«THE LOCATION»  – це безпечний простір мультиетнічної взаємодії, можливість формування нових вмінь та навичок комунікації в сучасному світі,  безпосереднє спілкування між представниками різних культур, які працюють і навчаються в нашому Університеті!

Стресостійкість студентів в умовах дистанційної освіти

Корисно знати