Приєднуйся

БДМУ в FacebookБДМУ на TwitterБДМУ на YouTube Пдписатись на Новини

Дні народження

21 листопада
Данилишин Т.М.
Швець В.І.
Шинкура В.М.
Яковичук Н.Д.

22 листопада
Пендерецька О.М.
Шульгіна В.В.

23 листопада
Сандецька Р.В.
Фрунза К.Д.

24 листопада
Андрієць О.А.
Андрущак М.О.
Крічак Т.В.

25 листопада
Бірюк І.Г.
Телекі Я.М.
Чаплінська І.М.

26 листопада
Волощук Л.Г.
Кушнір О.В.
Мак Г.В.
Осипенко В.А.
Соломатіна Н.І.

27 листопада
Баранецький В.Д.
Караван Я.Р.
Карпюк Л.В.
Крокош Є.М.
Пенюк Л.М.
Флорескул Д.М.
Юрків О.І.

28 листопада
Александрюк В.М.
Грекул Є.М.

29 листопада
Кожокару В.І.

30 листопада
Донська Т.В.
Степанченко М.С.

1 грудня
Білик І.І.
Бербець А.М.
Власова О.В.

2 грудня
Звінчук Г.Й.
Никоряк Ю.В.
Сливка В.І.
Сорохан М.М.

3 грудня
Власик Л.І.
Щербініна С.А.

4 грудня
Баламутова М.І.
Боднарюк Г.П.
Ковтюк Н.І.
Когут С.А.
Плаксивий О.Г.
Плеш І.А.
Тирон Г.В.
Яцко Г.О.

5 грудня
Антофійчук І.Я.
Грачова Т.І.
Шлюсар О.І.

6 грудня
Безрук Т.О.
Габор С.Т.
Павлюк М.С.
Яворенко К.Ю.

На базі БДМУ відбулося робоче засідання вузів-партнерів за грантовим проектом Європейського Союзу

Субота, 13 травня 2017 11:18

Упродовж 10-12 травня на базі Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» відбулося робоче засідання за грантовим проектом ЄС ЕАСЕА Еразмус+ TAME (Training against medical error – Навчання щодо уникнення медичних помилок).

 

Це вперше в Україні на базі медичного університету проходив мітинг у рамках освітніх проектів напрямку ЕАСЕА Еразмус+ КА2, що відмітили фахівці Національного Еразмус-офісу України, які висвітили основні проблеми ведення освітніх грантових проектів та актуальність їх подальшого впровадження.

Згідно порядку денного засідання представники 7 країн світу обговорювали питання щодо виконання робочого плану і менеджменту проекту, було проведено тренінги зі створення та модифікації віртуальних пацієнтів за методикою проблемно-орієнтованого навчання.

Довідка

Проект розпочався після схвалення Єврокомісією у липні 2015 р. (загалом термін проекту з жовтня 2015 р. по жовтень 2018 р.).

Партнери по проекту – Університет святого Джорджа (Лондон, Великобританія), Каролінський університет (Швеція), Масарика університет (Чеська республіка), Університет Арістотеля (Салоніки, Греція), Карагандинський державний медичний університет (Казахстан), медичний університет Астани (Казахстан), медичний університет медицини і фармації Хуе (В’єтнам), Ханойський медичний університет (В’єтнам), Запорізький державний медичний університет (Україна) і Буковинський державний медичний університет (Україна).

Вищий державний навчальний заклад «Буковинський державний медичний університет» представляє по цьому проекту кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб (зав. проф. Колоскова О.К.).

Мета проекту – впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті в країнах-партнерах – модернізація медичних навчальних програм шляхом використання інтерактивних форм та методу «навчання на медичних помилках».

Національна мета проекту:

розробка методики навчання на «Віртуальних Пацієнтах» з метою уникнення найбільш поширених медичних помилок під час лікування;

використання знань та досвіду впровадження нових методик навчання у викладанні педіатрії та створенні нових навчальних матеріалів;

використання накопиченого досвіду в експериментальному дослідженні для того, щоб створити аналогічні ресурси в різних медичних областях кожного закладу;

внесення змін до національної системи охорони здоров'я задля покращення методики навчання;

розвиток та використання мережі медичних центрів у створенні та розповсюдженні багатомовних та багатокультурних навчальних ресурсів для запобігання медичних помилок.

Станом на травень 2017 р. 11 викладачів кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб БДМУ пройшли тренінги з методології проблемно-орієнтованого навчання, проведені практичні заняття зі студентами за методологією проблемно-орієнтованого навчання шляхом розбору реальних педіатричних ситуацій на віртуальних пацієнтах.

У БДМУ за цією методикою навчався 6 курс «Лікувальна справа», інші вузи (Україна – Запорізький державний медичний університет, Казахстан – Карагандинський державний медичний університет, медичний університет Астани, В’єтнам – медичний університет медицини і фармації Хуе, Ханойський медичний університет) проводили заняття у студентів 4 або 5 курсу. В Казахстані 5-річне додипломне навчання.

На думку студентів БДМУ, які навчалися за методикою проблемно-орієнтованого навчання дана методика:

допомагає бачити і усвідомлювати наслідки своїх рішень (60%);

активно занурює в діагностичний і лікувальний процес (53,3%);

стимулює інтерес до самостійного вивчення матеріалу (45%);

допомагає набути навички щодо прийняття самостійних рішень (38,4%).

Матеріал підготувала: доцент кафедри педіатрії та дитячих інфекційних хвороб Білоус Тетяна

Прочитано 422 разів